Gå til innhold

Trøøøøøøøtt !!!


Knerten <3

Anbefalte innlegg

Er det flere som er trøtte?

Jeg er helt ferdig om dagen... klarer knapt sitte oppreist på jobb,

trøtt, null energi... kommer hjem, orker nesten ikke leke med datteren min. Ligger på sofaen og legger meg åtte på kvelden...

 

Har jo nesten ikke vært kvalm denne gang, men det var jeg sist. Og har lest at flere her har vært kvalme den ene gangen og veldig trøtte den andre..

kanskje man enten blir trøtt eller kvalm?;)

Akkurat nå vet jeg ikke hva som er verst... men d er kanskje å være kvalm:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Er fantastisk trøtt... kan nesten ikke tro det. :P Håper det drar seg til snart, for dette går bare ikke. *gjesp*

 

Jeg var ikke trøtt sist svangerskap som jeg kan huske.(regner med at jeg hadde husket det om det var så ille som nå) Jeg var ikke så veldig kvalm sist... og er ikke kvalm nå! Men har hatt vondt i magen denne gangen...men ikke sist! Sist fikk jeg jente. Kanskje det blir gutt nåda?! Siden ting er forskjellig. Ikke godt og vite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og kjempetrøtt. Var trøtt forrige svangerskap og, så det er ikke noe nytt.. :P Men er kvalm i tillegg da.. Kjempegøy, heldigvis går det opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også så trøtt! Det var faktisk slik jeg oppdaget at jeg var gravid. Var så uvanlig trøtt og la meg veldig tidlig. Har det fremdeles slik men prøver å ta en liten kort-kort blund i 7 tiden, slik at jeg kan få gjort noe på kvelden når lillepia har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...