Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Kan ikke huske at jeg hadde det sånn sist. Det føles som om jeg går rundt med en melon mellom bena. Det stikker og verker i underlivet, og jeg kjenner nesten hodet mellom bena altså! Er dette normalt? Betyr det at ting nærmer seg, eller må jeg gå sånn i en måned? Hjelp!
kosejent1 Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Hei! Akkurat sånn har jeg det også og jeg er i uke 36 med mitt andre barn. Spurte jordmor i går om dette og hun sa at det var helt normalt for oss som hadde født før. Det er bare barnet som presser mot bekkenbunnen. Hos meg har hodet festet seg og magen sunket, så hun sa at jeg kom til å føde om ikke altfor lenge. Hva det vil si vet jeg ikke, men jeg håper h*n holder seg inne et par uker til - jeg er ikke klar enda:-)
Venter nr3 er 22 år Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 er nok vanelig ja masse nedpress kommer av slapp bekken muskulatur! er selv i uke 38 og hatt det sånn et par uker.. var hos jm på mandag og hodet var festet da. tenker som så at om 2 uker er terminen...håper han kommer før... og jeg tenkte som sikkert mange andre at om to uker er jeg på overtid..men neida.. leste i dag at jeg kan gå til uke 42..da er jeg på overtid... så jeg kan ha en mnd igjen... og du kan faktisk ha 6 uker..!! PHU..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå