Gjest irismor Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Kjøttboller Brennende kjærlighet Kjøttkaker Benløse fugler Hamburgere med brød og salat Lasagne Spagetti og kjøttsaus Gryteretter
pip pip Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Vi har en god rett vi kaller "the french dish". Den er sikkert ikke fransk, men en rett min samboer vokste opp med. Du steker kjøttdeig og blander inn løk og masse hvitløk. Ha i hvitløk og løk tidlig, så det får stekt litt. Lag hjemmelaget potetmos. Enkelt og mye bedre. Jeg syns aromat gir potetene veldig god smak. Ta en ildfast form og legg itt potetmos i bunn, så kjøttdeigen og så resten av potetmosen. Stek dette i ovnen til toppen har fått en gylden farge. Vi syns dette er en enkel og god midag
Gjest irismor Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 Stek kjøttdeig og løk bland inn ketchup eller tomatpure. Legg blandingen i en ildfastform, lag potetmos og legg oppå. Strø med revet ost og stek på 225 grader i ca 30 min. Det er brennende kjærlighet.
Himmel og hav Skrevet 20. januar 2012 #6 Skrevet 20. januar 2012 Hyrdepai Kjøttdeiglapskaus (sunt, raskt lettvint og godt!) fylt paprika moussaka Kjøttpudding quesadilla
Himmel og hav Skrevet 20. januar 2012 #7 Skrevet 20. januar 2012 Stek kjøttdeig og løk bland inn ketchup eller tomatpure. Legg blandingen i en ildfastform, lag potetmos og legg oppå. Strø med revet ost og stek på 225 grader i ca 30 min. Det er brennende kjærlighet. Da lager du brennende kjærlighet omtrent som jeg lager hyrdepai Jeg trodde brennende kjærlighet var potetmos med pølsebiter, bacon, sopp og løk.
Gjest irismor Skrevet 20. januar 2012 #8 Skrevet 20. januar 2012 Sikkert like mange varianter som navn på den retten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå