lindol Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Slimproppen gikk den 17. Har termin i slutten av februar. Har kynnere, og da spesiellt om natten. Med jevne mellomrom kommer det "kniv" stikk rett over og inn for skambenet. Synes det er for tidlig å få nå, h*n må vente hvertfall 2 uker til. Så tør ikke ha sex, for det skal fremskynde... Og kjennes og ut som h*n prøver å stikke en hand ut.... Vet ikke hva jeg spør om....men åååååå er så lei
Underveis --> Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Jeg ville kanskje kontaktet lege eller jordmor for råd. Dersom du er i jobb er det kanskje på tide å bli sykemeldt? Kunne vært greit å ta en sjekk av livmorhalsen for å være på den sikre siden ;-)
Sørlandsmommy Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Jeg får også en del av disse knivstikkene, har kjent det noen uker. Ettersom jeg har forstått på JM, så er det helt normalt. Men hvis du er bekymret, så ville jeg ikke nølt med å kontakte JM/lege. Bedre å gjøre det en gang for mye
lindol Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2012 Skal til jordmor til mandag... men hun mente det var mormunnen som begynte å gjøre seg klar, og at jeg ikke kom til å gå til termin. Men håper jo på å holde igjen et par uker til.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 Slimproppen kan jo gå mange uker før fødsel....
lindol Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2012 Sant det, men fødte 22 dager før med første. Gikk to timer. Så har fått beskjed om at det kan bli styrt fødsel og for tidlig denne gangen og. Krysser fingrene for at jeg klarer å ruge et par uker til...hehe
elmaaani Skrevet 21. januar 2012 #8 Skrevet 21. januar 2012 Jeg er i samme situasjon, dvs slimproppen har ikke gått ennå, men har masse stikk oppi skjeden.. I sted fikk jeg så vondt at jeg måtte holde meg fast i kjøkkenbenken. Jeg har termin 7 mars og fikk prematurt sist. Starta med slimproppen og deretter fødsel to uker etter det.. Mistenker at jeg ikke går til termin denne gangen heller..
lindol Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2012 Jeg er i samme situasjon, dvs slimproppen har ikke gått ennå, men har masse stikk oppi skjeden.. I sted fikk jeg så vondt at jeg måtte holde meg fast i kjøkkenbenken. Jeg har termin 7 mars og fikk prematurt sist. Starta med slimproppen og deretter fødsel to uker etter det.. Mistenker at jeg ikke går til termin denne gangen heller.. Godt å høre vi er flere. Men tok dere sjansen på sengekos?? Sier jo at det kan fremskynde
elmaaani Skrevet 22. januar 2012 #10 Skrevet 22. januar 2012 Ja, vi har tatt sjansen på det. Det er jo ikke alle det virker fremskyndende for heller
lindol Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2012 Ble mamma 10 februar, til en liten prins
Ventetid1 Skrevet 4. mars 2012 #14 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har også hatt slike stikk og har lurt på hva det kan være. Jeg vet at hodet har festet seg. Kanskje det blir før termin på meg og.... hadde vært ok for meg det altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå