Gå til innhold

Au au knivstikk og slimproppen er gått

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen gikk den 17. Har termin i slutten av februar. Har kynnere, og da spesiellt om natten. Med jevne mellomrom kommer det "kniv" stikk rett over og inn for skambenet. Synes det er for tidlig å få nå, h*n må vente hvertfall 2 uker til. Så tør ikke ha sex, for det skal fremskynde...

Og kjennes og ut som h*n prøver å stikke en hand ut....

Vet ikke hva jeg spør om....men åååååå er så lei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, hva med å ringe føden?

Skrevet

Jeg ville kanskje kontaktet lege eller jordmor for råd. Dersom du er i jobb er det kanskje på tide å bli sykemeldt? Kunne vært greit å ta en sjekk av livmorhalsen for å være på den sikre siden ;-)

Skrevet

Jeg får også en del av disse knivstikkene, har kjent det noen uker. Ettersom jeg har forstått på JM, så er det helt normalt.

Men hvis du er bekymret, så ville jeg ikke nølt med å kontakte JM/lege. Bedre å gjøre det en gang for mye :)

Skrevet

Skal til jordmor til mandag... :) men hun mente det var mormunnen som begynte å gjøre seg klar, og at jeg ikke kom til å gå til termin. Men håper jo på å holde igjen et par uker til.

Skrevet

Slimproppen kan jo gå mange uker før fødsel....

Skrevet

Sant det, men fødte 22 dager før med første. Gikk to timer. Så har fått beskjed om at det kan bli styrt fødsel og for tidlig denne gangen og. Krysser fingrene for at jeg klarer å ruge et par uker til...hehe

Skrevet

Jeg er i samme situasjon, dvs slimproppen har ikke gått ennå, men har masse stikk oppi skjeden.. I sted fikk jeg så vondt at jeg måtte holde meg fast i kjøkkenbenken. Jeg har termin 7 mars og fikk prematurt sist. Starta med slimproppen og deretter fødsel to uker etter det.. Mistenker at jeg ikke går til termin denne gangen heller..

Skrevet

Jeg er i samme situasjon, dvs slimproppen har ikke gått ennå, men har masse stikk oppi skjeden.. I sted fikk jeg så vondt at jeg måtte holde meg fast i kjøkkenbenken. Jeg har termin 7 mars og fikk prematurt sist. Starta med slimproppen og deretter fødsel to uker etter det.. Mistenker at jeg ikke går til termin denne gangen heller..

Godt å høre vi er flere. Men tok dere sjansen på sengekos?? Sier jo at det kan fremskynde
Skrevet

Ja, vi har tatt sjansen på det.

Det er jo ikke alle det virker fremskyndende for heller :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Ble mamma 10 februar, til en liten prins :D

Skrevet

Gratulrrer så utrolog mye :)

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Jeg har også hatt slike stikk og har lurt på hva det kan være. Jeg vet at hodet har festet seg. Kanskje det blir før termin på meg og.... hadde vært ok for meg det altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...