Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Jeg sliter veldig med mareritt. Våkner flere ganger i løpe av natt grunnet dem og dette har pågått flere uker nå. Noen som har ført til at jeg alltid er trøtt og det at jeg har en jobb som gjør at jeg må stå opp kl 0500 hjelper jo ikke. Har prøvd pute med ulike beroligene urter uten efekt. Så hvis dere har noen råd så er det bra
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Finne grunnen til marerittene, ofte er det noe som trigger mareritt. Er du stresset? Har det tøft for tiden? Noe som har skjedd? Jeg har en tendens til å drømme katastrofe drømmer hvis jeg går gjennom en vanskelig periode i livet mitt, og tro meg det har vært mange av de. Det som har hjulpet meg er å komme til buns i følelsene mine.
PeppaPig Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 To personer jeg jobbet med før sa at dersom de spiste ost før de la seg så fikk de mareritt. Har ikke testet det selv, men verdt forsøket å la være med å spise ost et par timer før du legger deg (om du er ostespiser da) Et annet kjerringråd jeg har fått er å spise banan før man legger seg. Vet ikke om det hjelper mot mareritt, men damen som sa det til meg sa at jeg burde sove bedre om natta og ikke ha så mange oppvåkninger (som jeg er plaget av). Det har hjulpet til en viss grad, men jeg tror mine oppvåkninger skyldes flere faktorer (senga har for dårlig madrass slik at jeg våkner av ubehag i ryggen/stiv rygg, veldig bråkete gate jeg bor i samt mannen min snorker meg rett inn i øret halve natta)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå