Gå til innhold

Hvem er dere som er her i septemberklubben?


Vilde2012

Anbefalte innlegg

Hei dere! Jeg er helt ny her. Aner ikke hvorfor jeg ikke benyttet mer mer av de ulike babyforumene som fantes ved forrige graviditet. Det er jo gull verdt! Jeg tenkte jeg kunne begynne med å si litt om meg, så kan kanskje dere si noe om dere selv?

 

Jeg er 26 år, har et barn fra før og er nå gravid med nr 2. Har termin 29. september og er veldig spent på hvordan dette vil bli. Storesøster vil da være 2 år og 7 måneder.

Jenta mi er veldig glad i mammaen sin, naturlig nok. Jeg undres over om det går an å elske et til barn like høyt som jeg elsker henne. Og jeg lurer på hvordan det vil være for henne å få et søsken. Det er først og fremst for hennes del at jeg ikke ønsker å ha så stor aldersforskjell. Jeg vil at de skal ha hverandre i hverdagen og på ferier. Selv om jeg også tror det kan bli krangling.

 

Jeg savner å ha venner som har barn. Her hvor jeg bor har ingen av mine venner barn. Er det flere som har det slik? Må være koselig å ha noen å trille turer med eller å være sammen med på lekeplassen på ettermiddagen osv.

 

Litt om meg, håper dere vil fortelle litt om dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor er du fra da? :)

 

 

Jeg er 24år, og fra det blide sørland. Har termin rundt 27september om jeg har regnet riktig, men blir sikkert justert opp eller ned etter ul. :) Har en gutt på 20mnd fra før, så blir jo litt rart å få en ny en allerede. :P Men tror og håper at de vil få mye glede av hverandre.

 

Jeg jobber innimellom og studerer hjemme, så er her en del. I tillegg henger jeg en del her på kveldstid, for har ikke så mye annet å gjøre.. men syns det er litt stille her inne.. :P Men de fleste er vel opptatt med jobb osv.

 

Jeg savner å ha noen å finne på ting med i helgene, for de med barn som jeg kjenner bor så langt unna, eller er opptatt med egen familie, så det er ganske kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Nordland. Er gutten din 20 mnd nå eller når du har termin?

Jeg er så spent på å vite hvilket kjønn det er, kan nesten ikke vente. Og enda er det mange uker igjen. Mon tro om det er 17 uker som er det tidligste de kan se kjønn?

 

Jeg jobber fulltid så er ganske trøtt om dagene. Men fint å lese litt om andre som er gravide her på forumet på kveldstid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 20mnd nå, og blir vel 2 år og 4mnd eller noe når babyen kommer. :) Jeg har "fri" nå, er bare vikar, og er en stille periode på jobb, lurer veldig på hvordan det blir å jobbe igjen. Og om jeg klarer å holde meg fra å si noe.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er utrolig vanskelig å ikke si noe. Jeg ønsker ikke at arbeidsplassen min skal vite noe, så har ikke engang turt å si det til mine nærmeste kollegaer. Men jeg tenkte å fortelle det til familien og de nærmeste vennene mine når anledningen byr seg. Har du fortalt folk rundt deg om graviditeten?

 

I såfall gjorde du det på noen spesiell måte? Jeg tenkte jeg bare skulle si det, men samboeren min har lyst at vi skal gjøre det på en litt morsom måte denne gangen. Men vet ikke enda hva det blir til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at jeg ikke ønsker arbeidsplassen min skal vite noe ENDA. Det er litt tidlig synes jeg, og ting er jo ikke sikkert så tidlig heller. Så jeg tenker at jeg vil vente litt. Er også redd for at det vil påvirke mine muligheter til å få fortsette å jobbe. Har bare vikariat. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

Jeg er 25 år, gift i to år og gravid for første gang. Dette er helt nytt for oss, og jeg syns det er litt skummelt med alt som skjer fremover. Både med kroppen og livet genellt ;) Store forandringer med en baby! Hehe, selv om dette er et barn vi har ønsket og prøvd på i ca.fem måneder.. Det er jo litt rart når det har skjedd, jeg er gravid og blir mamma i september om alt går bra.

 

Apropo å fortelle det.. Jeg fikk jo vite at jeg var gravid igår, og da jeg skulle møte ei god venninne idag så hadde jeg tenkt å lyve om jeg måtte, bare for å ha det litt for oss selv først.. Også ble jeg såpass satt ut da hun spurte, at hun skjønte det med en gang! Hun spør ofte da, fordi hun vet vi prøver ;) men likevel, nå er jeg redd for at jeg kommer til å reagere sånn til andre også. Føler meg som en åpen bok, hehe.. Sikkert fordi jeg tenker mye på det at jeg er gravid. Syns det er SÅ vanskelig å lyve!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sagt noe til noen enda. Sist gang sa vi det til alle og enhver ganske tidlig, noe jeg angret litt på, så denne gangen vil jeg vente litt. Blir nok å si det til familiene rundt uke 12, om jeg klarer å holde meg såå lenge.. :P

 

Har ikke funnet på en morsom måte enda, men lurte på om jeg skulle kjøpe en teskjorte eller noe der det står noe ala: Skal bli storebror, og ha den på lillemann,så se hvor lang tid det tar før de ser det.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, opprinnelig fra Øst-Finnmark, men nå bosatt på Finnskogen i Hedmark.

Jeg er samboer med min fantastiske kjæreste som jeg har vært sammen med i snart 7 år. I sommer fyller jenta vår 5 år, og vi gleder oss stort til å få nr 2 i september :D

 

Jeg har fortalt noen om graviditeten, jeg bare måtte - klarer ikke å holde sånt hemmelig for dem som ser meg hver dag :P har vært såå dårlig de to siste ukene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år og fra Akershus. Første gang jeg er gravid, og samboer har heller ingen barn fra før.

Syns dette er spennende men også litt skummelt på samme tiden! Vi gleder oss masse :)

 

Gleder meg til å dele det med resten av verden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...