Gå til innhold

Sjokk på ul..


Håper&tror

Anbefalte innlegg

Var på min tredje ul og fikk et kjempe sjokk da jm lurte på om jeg ville vite kjønnet, jeg svarte at jeg visste det var ei jente. Det er rart sier ho, for her er en penis og baller. ;) prinsessa mi er visst en prins..

Har brukt ettermiddagen og kvelden på å skjønne det, men sliter forsatt med at jeg ikke skal ha ei søt lita jente i kjole som smiler i vogna. Er veldig glad for begge kjønn, men har drømt meg litt vekk om jenta nå.. Har blanede følelser kan du si, glad jeg kan få barn og at det er friskt, så litt dårlig samvittighet når jeg da ikke jubler.

Hvordan hadde dere reagert om dere hadde fått vite at barnet hadde det andre kjønnet nå etter så mange uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naa maate jeg le! For vi opplevde akkurat d samme:)) Paa förste ul sa legen at her kommer d nok en gutt, men paa den neste sa han jente. Og haka til gubben falt 10cm, ja min ogsaa. Jeg ble faktisk veldig skuffa, oss i mellom;) Og det tok litt tid aa venne seg til. Paa 3 UL sa han 100 % sikker paa jente:)) Og naa gleder jeg meg som bare det!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa maate jeg le! For vi opplevde akkurat d samme:)) Paa förste ul sa legen at her kommer d nok en gutt, men paa den neste sa han jente. Og haka til gubben falt 10cm, ja min ogsaa. Jeg ble faktisk veldig skuffa, oss i mellom;) Og det tok litt tid aa venne seg til. Paa 3 UL sa han 100 % sikker paa jente:)) Og naa gleder jeg meg som bare det! :))

 

Oj, trodde ikke det gikk an å ta feil den veien; fra gutt til jente...

 

Var det på den ordinære ultralyden i uke 18 du fikk vite gutt? Når var du på Ul da de sa jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt - man blir jo ikke direkte skuffet over at det er "feil" kjønn, men man har jo lov å bli litt skuffet over at ting blir litt annerledes enn man hadde planlagt.

 

Vi har en av hver, og jeg hadde fått for meg at nr 3 ville bli jente samtidig som at nivået av kvalme lignet veldig på svangerskapet med dattera. Ble overrasket og litt "mutt" da vi allerede i uke 12 tydelig så en liten tissemann! Og alle senere UL (har litt ekstra oppfølging) har bekreftet at det er gutt. Alle tingene til jente er jo så nydelige, men en liten prins er også helt fantastiske og jeg har et veldig nært og varmt mamma-sønn-forhold med eldstemann på 7 år! Gleder meg nå ubeskrivelig til å møte den nye prinsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, litt av en overraskelse ja! Man kan jo ikke alltid være sikker på desse ULene. Selv visste jeg tidlig at nr 1 var en gutt - haddde det på følelsen. Nå trodde jeg til UL at det var ei jente... Men det var en gutt til i magen. Ble vel ikke skuffet, men man må omstille seg litt da. Gutter er jo kjempemorsomme synes jeg, så blir stas med to kjekke gutter :)

 

Det eneste som er litt kjedelig er at det er så masse fint til jenter, med gutter er den biten litt kjedeligere, hehe :P Men nå trenger jeg heller ikke bruke 1000 vis på å fornye baygarderoben da :P

 

Gled deg til den herlige gutten kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, litt av en overraskelse ja! Man kan jo ikke alltid være sikker på desse ULene. Selv visste jeg tidlig at nr 1 var en gutt - haddde det på følelsen. Nå trodde jeg til UL at det var ei jente... Men det var en gutt til i magen. Ble vel ikke skuffet, men man må omstille seg litt da. Gutter er jo kjempemorsomme synes jeg, så blir stas med to kjekke gutter :)

 

Det eneste som er litt kjedelig er at det er så masse fint til jenter, med gutter er den biten litt kjedeligere, hehe :P Men nå trenger jeg heller ikke bruke 1000 vis på å fornye baygarderoben da :P

 

Gled deg til den herlige gutten kommer :)

 

Man må kanskje innstille seg på å bruke litt ekstra tid på å finne fine plagg men jeg er SÆR på hva han skal ha på seg og har absolutt ingen problemer med å finne fine klær til sønnen min.. Men som sagt bruker jeg litt tid på å lete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...