Busy_bee Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Noen som har tips til kjekke apps på ipad til de aller minste? Tenker da på sånne med barnesanger o.l. Har en liten på ett år som synes det er kjempestas med ipaden og han gliser rundt når vi finner en app som heter Sofie, syng og lær (eller noe slikt). Noen som har prøvd andre som er kjekke? De kan gjerne være engelske også eller norske. :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Talking Tom er popular her. Pusen som hermer etter alt man sier
det er berre mordi Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 "Talking Tom" og "Talking Pierre" samt "little people" er poppis med 2-åringen min. Eller liker hun godt å spille "word feud", men heldigvis klarer hun sjelden å sette bokstavene til ett ord, men det har skjedd at hun har passet. Det passet meg dårlig.
Nikamo Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Vet ikke om denne finnes til iPad, men ettåringen her elsker Sound Touch; bilder/lyder av dyr, kjøretøy, hverdagssituasjoner, instrumenter... Hun har fått skikkelig dreisen på det nå Endret 19. januar 2012 av Nikamo
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 jenta mi var også utrolig glad i sound touch. Men nå har hun blitt veldig glad i tozzle. Et lite pusslespill. Hun skal sitte "lenge"å spille. Ble ganske så imponert over henne i julen, da hun avanserte til de litt mer vanskelige pussleoppgavene
Busy_bee Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2012 Tusen takk for tips. Vi har Sound Touch også, og han er litt interessert, men ikke så mye enda. Virker som denne med sanger er kjekkere foreløpig. :-) Skal se om jeg finner de andre og se hva han synes. Andre tips? :-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #7 Skrevet 20. januar 2012 Hos toåringen er det Youtube som er mest poppis! Videoer med elefanter, høner, hester etc etc...
Cruella De Vil Skrevet 20. januar 2012 #8 Skrevet 20. januar 2012 Vår på 2 1/2 år syntes "Hjulene på bussen" var morsom tidligere. Du kan jo ta en titt på den og se hva hun synes, hvis hun dropper puslingen, tror jeg den er morsom også for en ettåring? "Elleville Elfrid" har også falt veldig i smak her, men den er nok litt for avansert for en ettåring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå