2 hjertegull :) Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Hei Jeg kan skjønne hvorfor mange velger å benytte anonymknappen når det er snakk om ømfintlige temaer, som abort, røyking, veldig intime saker, osv.. Men hvorfor velger dere å ikke svare med nick når det er snakk om helt ufarlige ting som navnevalg, tips mot omgangssyke, og andre ting som ikke er sensitive.. Er det i frykt for å bli gjenkjent? Eller er det andre ting? Bare nyskjerrig
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Vil ikke alltid bli gjenkjent, plutselig så er dte noen anonyme som snapper opp hvem du er, og lager et helvete på anonymforumet, eller som henger deg opp i hva du skriver.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Det er ikke alltid jeg vil at noen skal klikke seg videre for å se på profilen min for å "se" hvem jeg er. Uansett hvor harmløst spørsmålet er.. Selvom jeg deler minimalt med informasjon på profilen uansett. Noen ganger er det litt humøret som styrer også
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Noen har jo nærmest blitt "stalket" her inne, der noen har lest alle deres innlegg for å finne dritt, for så å lage innlegg om det aktuelle nicket om et eller annet piss. Det har faktisk skjedd meg, utrolig nok. Aner ikke hvorfor noen fant at de hadde fritid nok til å lese alt jeg skrev, men ok. Jeg bryr meg ikke, men det er jo klart at om dette skjer hele tiden (og det gjør det for enkelte), så kan jeg skjønne at noen velger å alltid forbli anonym.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Rett og slett fordi jeg er her så mye at jeg nesten synes det er litt flaut. Derfor velger jeg å være anonym istedet for å være "hun som alltid skal mene noe om alt". Sånt blir det bråk av blant hormontrolla her inne vettu.
2 hjertegull :) Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2012 Hehe, okei.. Gode grunner alle sammen Måtte bare spørre.. Jeg er nok en av dem som skal "mene noe om alt"
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Hehe, samme som svar nr 5 her. I tillegg er det nesten flaut at jeg har så mange innlegg under nicket mitt, fordi det ser jo ut som om jeg ikke har et liv utenfor Dib. Noe jeg forsåvidt nesten ikke har heller for tiden:)
2 hjertegull :) Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2012 *humre* ikke jeg heller! Mannen jobber borte, så når jenta har lagt seg på kvelden, så sitter jeg nå her og mener noe om alt
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #9 Skrevet 19. januar 2012 *humre* ikke jeg heller! Mannen jobber borte, så når jenta har lagt seg på kvelden, så sitter jeg nå her og mener noe om alt Godt å se at vi er flere:) Jeg er høygravid, sykemeldt og kjeder meg. Da er dib fint å ha:) #7
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #10 Skrevet 20. januar 2012 Jeg blir flau, men her er enda en (rekker opp hånda) som bare ikke klarer å styre seg her inne. Når jeg først har mulighet til å logge meg på en stund, må jeg bare ha det litt artig med å svare rundt omkring også, og er ikke alt jeg vil ha knyttet til nicket mitt heller.
2 hjertegull :) Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #11 Skrevet 20. januar 2012 Men jeg ser jo på de aller fleste tråder hvor det blir diskutert sensitive ting, svarer man som anonym da, så blir man gjerne kalt feig, og at man ikke tør å stå for det man mener.. På tråder hvor det diskuteres mer hyggelige ting, så er det egentlig ingen som bryr seg om man er anonym eller ikke.. Var bare litt morsomt å få høre hvorfor man velger å gjøre som man gjør Takk til alle som har svart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå