Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Søsteren min fyller 40 år om ikke så lenge, og jeg aner virkelig ikke hva vi skal gi henne i gave. Har spurt om hva hun ønsker seg, men det er liksom bare småting hun nevner. Hun kan godt få det også, men jeg synes jo hun bør få noe helt spesielt når det er "jubileum". Noen forslag? Når det gjelder pris, regner jeg med at det blir spleisegave i familien, kanskje rundt 5000 kroner?
Gjest amandine Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Personlig pose til å ha bunaden i? Med brodert monogram og matchende skopose..
Gjest amandine Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Min søster får forøvrig slektstre av meg, det har ikke kostet meg mange kronene, men mange timer har det blitt. Pent oppsatt og tilbake i 8 ledd.. En 40 årsdag synes jeg er litt sånn på de personlige tingene,varige men ikke nødvendigvis så dyre. Man har gjerne det man trenger fra før når man bikker40;-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Takk for forslag, men hun er nok en litt annen type. Bunad har hun ikke, er liksom ikke helt hennes stil det. Og hun ville nok uansett bli mer glad for en iPad enn for en brosje; bortsett fra at hun har iPad fra før. Ellers er hun veldig glad i bøker og film. Slektstre blir nok litt sent å begynne med nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå