Soleie m/3 gull :) Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Når har de sluttet med den?? I dag la vi lille her på 2 år og 3 mnd uten tutt, og no har jeg sååå vondt i mamma hjertet mitt Det skal være sagt at han ikke spurte etter den når han la seg. Men han brukte 2 timer på å klare å sovne, og helt på slutten så sa han "Tutte borte vekk" Da var det nr før jeg fant den til han for han så såå lei seg ut Men istede så skrøt jeg masse av han for at han var blitt så stor gutt og hadde sluttet med den. No sover han, men er veldig spent på hvordan det går i natt og i morgen :/
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Bestem deg og gjennomfør. Det tar bare 2-3 dager, så er det verste over Ene her sluttet da han var 2,5 år, og han erstattet smokken med bamser i sengen(var så vidt plass til han en stund ) Andre var tregere før vi sluttet. Hele 4 år. Men det gikk helt greit, det også. Det er ikke synd på dem, for de må uansett slutte en dag.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 De sier at de etter 18 mnd ikke lenger trenger tutt, så har tenkt på å slutte da, men vet ikke om vi kommer til å klare deg, de koser seg jo sånn med smokken... men om den er der lenger så blir det jo ikke noe lettere heller, er så redd for å bli en av de mammaene som for lettvinthetsskyld lar ungen bruke tutt litt i det daglige, og plutselig så påvirker det både språk og tannstilling... Så hvis man slutter tidlig så slipper man jo det...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Min på snart 3 år har en "koseklut". Etter sommerferien lot vi være å ta den med i barnehagen ved soving. Han liker å ha den hjemme i senga når han legger seg. Helt greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå