Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Trærne utenfor leilgheten er hogd, og nå når jeg skulle hente meg en torsdags øl til å holde pizzaen med selskap ser jeg rett inn på Elixia.. Der står det pustende og pesende folk og trener i kor MED smil om munnen som om det de gjør faktisk er moro.. Jippi Da er det bare å snu hodet tilbake til tv´n der kan jeg i det miste se folk som trener i kor uten smil om munnen..
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Hehehe, flytter heldigvis om ikke for lenge. og fått noen venner av meg til å bedrive litt reasearch og uten for mitt fremtidige stuevindu er majoriteten bestående av krokbøyde pensjonister Og jeg er sikkert sprekere enn de. Så samvittigheten min vil ikke tynges like mye av å bo der
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Du får trøste deg med at slik utsikt får du ikke i antenneveien. (Dog veien til treningssenteret er kort)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Så lenge jeg ikke blir påmint det hver dag er det greit, den må gjerne være kort. Jeg kan alltids finne en omvei...
Gjest sug lut Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Pensjonistnaboer er gull. De er snille, har tid til å prate og synes alltid du er flink når du er utendørs og i bevegelse. Helvete på jord må jo være å ha bareTårnfrid-naboer som jogger klokka seks om morran. Og de smiler ikke engang, de er stramme og bitre og har ingen humor på treningsfronten, så for guds skyld ikke prøv å antyde at din halvårlige treningsrunde er sammenliknbar med deres jakthundpesende gledesløshet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå