Gå til innhold

ICA våtservietter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, de lukter jo VELDIG såpe..er sikkert ikke bra i det hele tatt :(

Var innom Ica for å kjøpe bleier og våtservietter i farten her en dag, raska med meg 3 pakker av de. Idag da jeg åpna og skulle bruke de ble jeg skikkelig sjokkert. Har egentlig ikke tenkt så veldig mye negativt om våtservietter som er billige siden Xtra-våtservietter er kommet veldig bra ut i tester.

Nei, imorgen er det ut for å kjøpe nye.

Og for de som sikkert kommer til å kommentere noe om hvor ille det er å bruke våtservietter, så har jeg brukt det hele tiden siden han var liten baby (er 2 år nå). Ingen sår stump og ingen andre reaksjoner. Da jeg derimot skulle bruke Mesoft og vann/olje i en periode ble han skikkelig sår, så jeg tror ikke disse våtserviettene er så galne.

Men ble litt overrasket idag da...

Noen andre som har prøvd Ica sine?

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Ikke prøvd de, er de svanemerket eller noe sånt da? For da er de sikkert helt fine selvom de lukter =)

Jeg har brukt Neutral hele tiden, men prøvde UNIK sine her om dagen og ble veldig imponert, de er mye billigere og mye smoothere på stumpen, helt hvit og fin marsipanstump. De lukter bare rent og er anbefalt an NAAF.

Gjest irismor
Skrevet

Prøv First Price sine. Vi brukte bare de på søta når hun var liten.

Nå har jeg alltid en pakke ligende i bilen, kjekt å ha :)

Skrevet

Har prøvd ICA sine en gang og de var forferdelige. Luktet jo så sterkt og ekkelt av de! Måtte ut å kjøpe nye jeg også, fysj!

Skrevet

First Price sine har jeg prøvd ja,og de er kjempegode :) Men denne gang var jeg altså innom Ica og de eneste billigserviettene jeg så var Ica sine egne,så da ble det de. Men aldri mer!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...