Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Jula har jo akkurat vært og hun fikk mange gaver.. Helt tom for ideer her, og hun ønsker seg jo helst hele lekebutikken, så aner ikke hva jeg skal velge å kjøpe egentlig..
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Har hun lekekjøkken? Det er kanskje populært? Tileggsting til noe hun har fra før dukkehus, dukketøy ol.. Og der var kreativiteten borte...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Ski, leker hun kan vokse litt med, spill, fischer price sin lærepc (gutten her fikk en sånn til jul, liker den veldig godt!),
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Ja, kanskje baby-born klær? Hun fikk en sånn dukke hos meg i julegave. Lekekjøkken kunne gått, men vi har så trang leilighet
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Noen av dere som aner prisklasse på barneski? ) Hun sa hun ønska seg det, men tror det mest er for at hun har sett fantorangen stå på ski -HI
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Vet de hadde ski på Ringo før jul, de kostet 499,- Det var slike man kan ha vanlige sko i, så man slipper skisko. Gutten min har et par slike, ikke de fra ringo, men samme opplegget. Funker kjempefint! Hilsen hun lenger oppe som hadde ski som tips
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Sykkel, barnehage sekk 12 liter, puslespill står på lista her. Ellers er jo opplevelser alltid en hit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå