Gå til innhold

Bursdagsgave til 8åring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akuratt flyttet til Norge og jenta vår er nå invitert i bursdag. Hvor mye er det vanlig å legge i en gave? å har dere noen tips ang hva man kan kjøpe? Jenta våres har jo bare gått i klassen i noen få dager og er derfor usikker på hva jenta ønsker seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to jenter som er 8 og 9 år. Her ligger vi på en 100-lapp i bursdagsgaver til venner. Blir jo ofte ting som koster 99,- eller 129,- :) Ellers er det mange barn i denne alderen som ønsker seg penger, så jeg ser at det blir mer og mer vanlig at de gir det.

Tips til gaver; genser, votter, t-shirts etc fra wow, Monster High- dukke, tzu tzu pets, Top Model ting, smykker fra glitter, bok, dvd, cd, badehåndkle med Monster High el. Bratz.....

Det jeg kom på at jentene som nettop har hatt bursdag fikk fra sine venner ;)

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Ta en telefon til klassekontakten og spør om det er fastsatt noe i klassen. Vi har en fast avtalt sum som vi gir i klassebursdager, veldig kjekt.

Skrevet

Jeg ville dratt innom Glitter/H&M og kjøpt litt smykker, armbånd, hårspenner osv for rundt 100,-. De fleste jenter i den alderen liker vel å pynte seg med litt juggel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...