Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Jeg mener, er han nevenyttig, flink til å pusse opp, ordne og reparere ting? Min er det IKKE. Han er stolt som en hane hvis han greier å sette sammen et Ikea-møbel eller henge opp et bilde. å pusse opp har det aldri vært snakk om, men vi måtte nok helt sikkert ha leid håndverkere hvis vi skulle gjøre det. Vi må også ha elektriker for å sette opp ny taklampe, rørlegger for å fikse oppvaskmaskina osv.
Gjest Heartbroken Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Han er en skikkelig handyman som får til alt han prøver på, men han HATER å pusse opp, så det må mye godsnakk til for å få han igang. Men når han først begynner, blir resultatet kjempebra Men jeg ønsker at han kunne vært litt mer interessert i hvordan vi har det rundt oss - så lenge det er ryddig og helt er han strålende fornøyd.
Ilenna Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Nei, min er ikke handy, men når han får et innfall om å lage/fikse et eller annet og han faktisk får det til blir han stolt som en hane Her er det jeg som reparerer bilen, oppvaskmaskina ol. Synes det er helt greit for jeg synes det er morsomt å gjøre noe praktisk og han eier ikke tålmodighet.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Min er så lite nevenyttig som det er mulig tror jeg. Vi har akkurat pusset opp leiligheten, og jeg kan si en ting: Når vi flytter bør standaren være rimelig grei, for slikt prosjekt er jeg ikke med på igjen. Og innleid hjelp er tingen istede for å vente på at "lysten" til å prøve kanskje treffer han. Han er derimot kjempeflink med tekniske duppeditter og data, min far som er snekker synes han er nokså håpløs siden han ikke forstår seg på ting som er opplagte for han, men jaggu er han ikke sein å be om råd når noe går galt med data/tv osv Ulike interesser har jeg prøvd å forklare MEN jeg innrømmer gjerne jeg kunne likt at han var en smule mer handy
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Ja, men han er forferdelig lat og det tar bokstavelig talt år før han gjør det han skal
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Haha. Blir nesten glad når jeg ser at flere damer her er handymannen i huset. Men helt ærlig så tror jeg mannen min hadde fått til mye om han hadde orket å prøve. Er dørge lat!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Ja, han er veldig praktisk, og veldig nøyaktig av seg. Vi har bygget hus før (og bygger nå), så jeg vet at han klarer veldig mye når han må. Egentlig burde han vel ikke være typen siden han teknisk sett går under kategorien ferdete datafyr, hehe...(ok, han liker fotball, så det er ut unntak fra å være nerd da) Men jeg er ikke så verst praktisk jeg heller da Jeg liker mye bedre å fikse og ordne ting, bytte dekk, slå plen, sku sammen møbler, støpe murer osv enn å støvsuge, rydde og vaske. Ingen av oss er noe videre huslig anlagt, så drømmen er vaskehjelp en gang i framtiden
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #9 Skrevet 19. januar 2012 Jeg mener, er han nevenyttig, flink til å pusse opp, ordne og reparere ting? Min er det IKKE. Han er stolt som en hane hvis han greier å sette sammen et Ikea-møbel eller henge opp et bilde. å pusse opp har det aldri vært snakk om, men vi måtte nok helt sikkert ha leid håndverkere hvis vi skulle gjøre det. Vi må også ha elektriker for å sette opp ny taklampe, rørlegger for å fikse oppvaskmaskina osv. Hva med deg da? Er du praktisk? Eller hvorfor fikser ikke du oppvaskmaskina selv, hvis han ikke kan? Vi forventer at mennene skal ta sin del av husarbeid som vasking, matlaging osv. Bør ikke de da kunne forvente at vi tar vår del av fiksing og mekking?
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 19. januar 2012 #10 Skrevet 19. januar 2012 Mannen min er helt super på det punktet:) I tillegg til å være meget praktisk anlagt, så er han i tillegg opptatt av interiør og design. Heldigvis har vi ganske lik smak*s* Etter at vi kjøpte huset vårt for nesten 4 år siden har både han og jeg gjort masse selv. Før jul totalrenoverte vi kjøkkenet, og da gjorde han alt fra å rive til å sette opp gipsplater, sparkle, pusse og male (ettersom jeg er gravid gjorde ikke jeg så mye denne gangen!). Og nå er snart siste prosjekt i boks, egen vinkjeller. Eneste minuset er at han er Såååå nøyaktig. Er sikkert egentlig positivt, men kjenner at jeg blir litt frustrert av det noen ganger. Da vi satte opp stakittgjerde rundt hele huset (omkring 100 meter langt), så fikk han meg til å bruke vater på hver eneste planke for at det skulle bli rett... hehe!
Terese med to jenter Skrevet 19. januar 2012 #11 Skrevet 19. januar 2012 Ja, jeg har en handyman og det er jeg sååå glad for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå