Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Denne type drøm har jeg hatt 3 ganger i løpet av få måneder. Drømmene er like virkelige hver gang og jeg er helt på grininga hver gang jeg våkner, helt til jeg innser at det bare var en drøm. Men hva kommer disse drømmene av? Har ikke fortalt samboer om noen av disse drømmene. Og jeg vet med 98% sikkerhet (man kan vel aldri være 100%) at han ikke har funnet en annen/er utro. Er det frykten for å bli alene som gjenspeiles i disse drømmene? Dette er jo aldri noe jeg går å tenker på på dagtid, så hvorfor disse drømmene kommer vet jeg ikke...
Skylander Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Denne type drøm har jeg hatt 3 ganger i løpet av få måneder. Drømmene er like virkelige hver gang og jeg er helt på grininga hver gang jeg våkner, helt til jeg innser at det bare var en drøm. Men hva kommer disse drømmene av? Har ikke fortalt samboer om noen av disse drømmene. Og jeg vet med 98% sikkerhet (man kan vel aldri være 100%) at han ikke har funnet en annen/er utro. Er det frykten for å bli alene som gjenspeiles i disse drømmene? Dette er jo aldri noe jeg går å tenker på på dagtid, så hvorfor disse drømmene kommer vet jeg ikke... Prøv og tolke drømmen hær! http://www.droemmetydning.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå