Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Altså, det er bare 3 måneder siden vi fikk vårt første barn, men han ville egentlig ikke ha noen barn i det hele tatt. Siden vi fikk barn har han sagt at han skulle kun ha det ene barnet. I det siste når vi har kommet inn på temaet barn og graviditet har han sagt kanskje osv. I bilen istad sa han: Vi får sikkert et barn til. Det er jo så koselig med barn! Wee Vi skal vente noen år da, men er deilig å vite at jeg kan få et barn til om kroppen vil gi meg et barn til om noen år <3 <3
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Så gøy He he jeg var klar for nr.2 når storesøster var 6 mnd, men hun var 18 mnd når vi laget lillebror
PeppaPig Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 ååå så gøy da! Skulle ønske mannen min hadde lyst på en til! Vi har en som er 2.5år nå men han sier bare "kanskje" når jeg spør om vi skal ha en til....
Berta_78 Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Koselig! Vi har to. Ett barn var fantastisk, og to enda bedre :-) Får se om det blir tre... Han vil, jeg er usikker. Men man angrer jo aldri på et barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå