sjarmtrollet78 Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Hvor mange er det av oss som bare går å venter på at det skal skje noe?? Hvor lenge har du igjen og hvor skal du føde?
linda mai baby+1 Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Hadde termin 14.januar og skal føde på A-hus. Overtidskontroll imorgen... Veldig lei nå
Christinamedjente Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Termin om 5 dager.... Virkelig lei! Har store søvn vansker og en enorm matlyst! Hehe
kleika Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 hei 17 dage igjen så vet det er tidligt,men merker jo går bare å venter nå :-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Termin 7 februar, er skikkelig lei nå :/ Skal føde på KK på Haukeland sykehus
sjarmtrollet78 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2012 Selv har jeg igjen 11 dager og skal også føde på Ahus. Kjenner jeg er litt lei og ønsker at han skal komme snart.. Har også stor matlyst og hele tiden lyst på noe godt.. Ikke bra.. haha-....
LilleBaBy i magen<3 Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Hadde termin 12.jan. og var på overtidskontroll i går. Har fått time på igangsetting på mandag hvis litla jentå ikkje kommer før. Skal føde på Haugesund sykehus. Utrolig lei av å vente nå men godt å vite at eg har fått en slutt dato ivertfall... Håper hun kommer i helgen!
Mininni Skrevet 19. januar 2012 #8 Skrevet 19. januar 2012 Jeg venter også... Har termin 1. februar, altså om 11 dager, og begynner snart å bli klar for at noe skal skje. Forrige ble startet ni dager før termin, hadde litt håpet på ca det samme nå, men...
sjarmtrollet78 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2012 kjenner det er tungt for rygg og for det meste nå på slutten. Ser virkelig fram til å få møte prinsen, men kjenner jeg er litt bekymret for fødsel.. Har hatt 1 keisersnitt fra før, så er veldig spent på hva som møte oss denne gang..
mammag22 Skrevet 19. januar 2012 #10 Skrevet 19. januar 2012 Merker at dagene er lange, og at vi bare går å venter selv om jeg har termin 8. februar. Håper den lille jenta ønsker å komme før :-)
Petuniamor Skrevet 19. januar 2012 #11 Skrevet 19. januar 2012 Hadde termin 14. jan, og på overtidskontoll i morgen. Spent på når evt. Igangsettingsdato blir. Gikk 16 dager over med førstemann og nå er det visstnok nye regler om igangsetting dag 12. Tror det ikke før jeg får se det. Blir litt tussete av å gå slik og vente.
Dini Skrevet 19. januar 2012 #12 Skrevet 19. januar 2012 Har termin 5. februar, så er 17 dager igjen. 38 fullgåtte i dag, så er jo inne i den fødselsperioden. Håper snart babyen kommer, for begynner å bli rimelig lei. Men har jo hørt det at man på en måte SKAL være litt lei når ungen bestemmer seg for å komme for da er det lettere å skvise den ut hehe
Prins jan2012 Skrevet 19. januar 2012 #13 Skrevet 19. januar 2012 Hadde termin 16.jan - men ingen tegn til denne gutten enda.. Venter og venter.. Overtidskontroll tirsdag, men håper virkelig han kommer før :=) Skal føde på Bærum
monabea Skrevet 19. januar 2012 #14 Skrevet 19. januar 2012 Her ventes det også. Hadde termin 14. og skal føde på A-hus!
Mamiroseline Skrevet 19. januar 2012 #15 Skrevet 19. januar 2012 Har vel begynt ventingen selv om det er litt tidlig. Har termin 13. Februar. :-)
søtnos venter nr 2 Skrevet 19. januar 2012 #16 Skrevet 19. januar 2012 16 dager igjen til termin, begynner å bli mektig lei nå. Gleder meg til å sove på ryggen og magen De timene vi får sove når ungen kommer da.....
Prins jan2012 Skrevet 19. januar 2012 #17 Skrevet 19. januar 2012 Hadde termin 16.jan - men ingen tegn til denne gutten enda.. Venter og venter.. Overtidskontroll tirsdag, men håper virkelig han kommer før :=) Skal føde på Bærum 5 min etter jeg svarte på denne så gikk vannet - så da blir det sykehuset neste veldig spent nå!! lykke til til alle dere andre som også venter:)
Sørlandsmommy Skrevet 19. januar 2012 #18 Skrevet 19. januar 2012 Har termin førstkommende onsdag og skal føde i Kristiansand:-) Er veldig klar for fødsel nå! Har vært til stripping hos JM 2 ganger, siste gang i morgen. Hun sier jeg er moden, så det er jo bra. Men ikke skjedd noe enda... Får bare krysse fingrene! Lykke til alle dere andre!:-)
Ezmeralda Skrevet 19. januar 2012 #19 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har termin om 13 dager, 1. Feb. Kan ikke si at jeg går og venter enda. I dag har jeg begynt å male rommet til lillebror. Fortsetter i morgen. Mandag skal jeg handle gardinstoff, så jeg kan sy gardiner, dyne og putetrekk på tirsdag. Venninnelunsj på onsdag, nei her nyyytes hver dag. Klart jeg gleder meg til babyen kommer, men dette er jo superluksus! Babyen kommer når den kommer. ;-)
<3 januar 2012 <3 Skrevet 19. januar 2012 #20 Skrevet 19. januar 2012 venter som en gal!! Hadde termin 12. januar men junior er fremdeles inni magen! Og ser ut til å trives godt:)! Jeg og svigerinna mi føder sikker omtrent samme dag:) Det er opprinnelig tre uker mellom våre terminer men nå er det ganske sannsynlig at vi møter hverandre i døra på sykehuset:) hehe...
Dini Skrevet 19. januar 2012 #21 Skrevet 19. januar 2012 venter som en gal!! Hadde termin 12. januar men junior er fremdeles inni magen! Og ser ut til å trives godt:)! Jeg og svigerinna mi føder sikker omtrent samme dag:) Det er opprinnelig tre uker mellom våre terminer men nå er det ganske sannsynlig at vi møter hverandre i døra på sykehuset:) hehe... Trodde neesten du var svigerinna mi nå, med unntak at ho fødte i går, 5 dager over termin, og det er 17 dager igjen til min termin Jeg har også sagt at vi kommer til å ende opp midt under den verste snøstromen og på sykehuset samtidig =) Men den gang ei, men jeg fikk da en herlig liten nevø i går, nummer 4 i fetter/kusineflokken =) så nå er det bare å vente på min =)
Lise259 Skrevet 19. januar 2012 #22 Skrevet 19. januar 2012 Har termin om 10 dager, så går å venter i spenning
Sandana94 Skrevet 19. januar 2012 #23 Skrevet 19. januar 2012 Hadde termin 11. januar, så da er jeg komt til dag 8 på overtid. LITT lei nå.. Men blir satt igang på mandag om det ikke skjer noe før, så er veldig greit å hvertfall ha en dato å se fram mot, istedet for å bare gå å ikke vite noe som helst Håper jo virkelig han kommer før da, selv om det ikke ser helt slik ut.. Ingen kynnere eller noen ting.. Formen er egentlig på topp, bare tålmodigheten som skranter, hehe
Elisabethmg Skrevet 19. januar 2012 #24 Skrevet 19. januar 2012 Her termin 6 feb. 18 dager igjen... Spent på om hun vil komme ut føre, på terminen eller etter termin. Jeg har egentlig ikke vært lei..Men merker at det begynner litt nå. Er så liten plass til hu i magen nå... Og sover skikkelig dritt... Ufattelig sliten... (tror jeg begynner å bli lei gitt hehe). Lykke til alle som venter. Og fødestøv til dere på overtid!!!!!!!!!!!!!!!! =)
Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 19. januar 2012 #25 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har 14 dager igjen ( termin 2 februar). Er DRITTlei for å være ærlig! Sover ikke på nettene, er trøtt og sliten hele tiden. Null energi og orker rett og slett ingenting. Ligger med maserier hver natt, slimproppen har gått og har vondt i korsrygg + myye kynnere hele tiden! Men det blir bare med dette. Har lyst å bare få han ut:s Er på grensa til å bare grine av og til av ren frustrasjon... å være gravid er ikke noe jeg egentlig føler meg vel med, så greit å ikke måtte gå slik en hel mnd til. Komme komme lille gutt:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå