Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Sønnen min fikk omgangssyken i jula (da var hele familien syke i det), så fikk han skarlagensfeber. Men Januar har sykdommene fortsatt. Han har nå hatt tre nye runder med oppkast og diarre. Det varer to dager, så er han fin igjen. Så tillsammens har han hatt 4 runder på en måned. Kan det være noe annet enn omgangssyken, eller går det så mye nå? Jeg har prøvd å ringe fastlegen men kommer bare til svarer.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Hos oss går noroviruset, det er veldig aggressivt og kan sitte i en stund. Hvis du har smitten hjemme kan det smitte igjen og igjen visstnok. Viruset gir oppkast og diare, og kan i følge skrivet vi fikk vare i 1-3 dager i slengen. Vet ikke om det er dette barnet ditt har, men det er i alle fall noe som har gått som en farsott flere steder i landet. Er det mange rundt dere som er syke? Kan du tenke på noe han har spist før han har blitt dårlig som han kan ha reagert på? Ellers ville jeg enten fortsatt å ringe fastlegen, eller slått en telefon til legevakta. Der kan de sikkert gi deg bedre svar God bedring til gutten din, og håper dere finner ut av det!
najs Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Takk for svar:-). Jeg håper det er noe sånt, og ikke allergier eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå