Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Sliter med dødsangst i forbindelse med fødselen, er bare 28 uker på vei og dette har plaget meg i flere uker allerede. Er livredd for at jeg ikke skal få lov til å bli kjent med barnet mitt og se det vokse opp. Tenker på alt som kan gå galt under fødselen, blodpropp, hjertestans o.l. Ble ikke noe bedre da jeg leste denne tråden her http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?/topic/143008059-dere-som-stadig-skriver-her-inne-om-deres-dramatiske-f%c3%b8dsler-som-holdt-pa-a-koste-liv-se-hit/page__hl__ Virker som det er veldig vanlig at liv står i fare under fødsel.. Hvordan er det om det skulle skje noe.. får man vite på forhånd at det kan oppstå problemer eller er det noe som plutselig kan skje? Er det noe feil med deg fra før om f.eks hjertet stanser eller kan det skje hvem som helst? Dette plager meg veldig og klarer ikke glede meg over dette.. klarer heller ikke se for meg å bli mor og er redd det er et tegn
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Heisann! Er det første gang du er gravid? Kan love deg at det ikke er uvanlig det du føler... Kroppen din er full av hormoner, og man får de merkeligste tanker og forestillinger! Dersom bekymringene ikke går over, så si i fra til jordmor og sykehus, så passer de ekstra godt på deg, for at du skal føle trygghet! Ikke les så altfor mye skremselspropaganda... selvfølgelig går det galt noen ganger, men tenk på alle de gangene det rent faktisk går bra!!!! Jeg har overlevd tre ganger, og fått tre friske nydelige barn! Tenker du også kommer i mål uten de helt store traumer! Lykke til! Morsfølelse og glede kommer etterhvert... trust me!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Hei og takk for svar Ja, er første gang og leste det innlegget for at jeg trodde jeg skulle bli beroliget, men det ble jeg altså ikke :/ Er ikke redd for at det skal gjøre vondt, det kan gjøre så vondt som bare det, bare jeg overlever... fæle tanker, men klarer ikke la være.. tør ikke tenke på hvor redd jeg vil være når dagen kommer og jeg skal føde. Bør kanskje oppsøke litt ekstra hjelp ja.. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå