Gå til innhold

Konkurranse - vinn babymonitor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente : Celina, etter Celina Midelfart. ( Jenta mi heter Celina. )

Gutt : Ben, etter Ben Admas i a1.

Nyedlige navn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kalt opp mitt barn etter Liv Tyler evt Ferdinand etter den berømte oksen ;) (Blir visstnok uaktuelt)!

Skrevet

Lucas, som sønnen til Ole Gunnar Solskjær. Mine to andre barn er veldig glad i fotball og ser veldig opp til Ole Gunnar. Og eg for min del syns Lucas e eit veldig fint navn.

Skrevet

Ville kalt opp barnet mitt etter Brad Pitt da jeg synes Brad er et utrolig flott navn!

Skrevet

Hadde jeg fått en datter ville jeg kalt henne Alecia etter mitt store idol Alecia Beth Moore (P!nk).

Min lille prins har William som mellomnavn, kan si han er oppkalt etter den virkelige Prins William!

Skrevet

Ville kalt henne Lina eller Alma, etter rollefigurene Lina og Alma (mammaen) i Emil i Lønneberget.

Skrevet

Det må bli Emma etter Emma Watson siden vi venter jente :)

Skrevet

Emily etter Emily Deschanel som spiller Dr. Temperance Brennan i tv serien Bones på TV3!

Skrevet

Gutt. Samuel etter Samuel L jackson.

Jente: Inara, etter Inara Serra fra Firefly-serien. Syns det er et utrolig flott navn som ingen andre har.

Skrevet

Miley Cyrus:) Miley, er så nydelig, det skulle jeg brukt om jeg ikke bodde i Norge!

Skrevet

Amanda etter Amanda Seyfreid, eller Haakon etter kronprinsen :)

Skrevet

Vi skal ha en gutt og navnet blir nok Håkon etter kronpris Håkon.

Skrevet

Jeg blir med :))

Jeg venter tvillinger til sommeren, å har bestilt en av hver ;) (vet ikke dette heeelt ennå)

Hvis det blir jente å gutt skal de hete Hermine etter Hermine Grang (Harry Potter) og Max etter Max Manus :)

Skrevet

Hvis det ble jente ville jeg oppkalt henne etter Elin Lanto.

Og hvis det ble gutt så ville jeg oppkalt han etter TY Pennington.

Skrevet

Ville kalt henne op etter Lauryn Hill, Laura eller Lauryn, elsker musikken hennes!

Skrevet

Jente: Agnes - etter Agnes Kittelsen, flott dame og en god skuespiller.

Gutt: Cornelis- etter den fantastiske visesangeren Cornelis Vreesvijk.

:-)

Skrevet

Gutt: Bernhoft etter Jarle Bernhoft (og etter min bestefar)

Jente: Olava etter Ingrid Olava og Kong Olav

Skrevet

Gutt : David - David Beckham

Jente : Vicktoria - Kronprinsesse Vicktoria

Skrevet

Angelice, etter angelina jolie, og john michael etter Ozzy, john michael er hans oprinnelige navn.

Skrevet

Hvis etter en kjendis måtte det blitt Sienna for jente, etter Sienna Miller. Synes hun er usedvanlig vakker, og har et veldig fint navn:-)

Gutt skulle blitt Michael, uttalt Míkael, etter Michael Jackson. Er selv danser, og han var jo ikke akkurat så værst på det feltet;-)

Skrevet

Jeg har to gutter.

Gutt nr en heter Robert ( Robert DeNiro)

Gutt nr to heter Isak (Isaac Newton - liker den norske versjonen av navnet bedre)

Liker også guttenavnet Samuel (Samuel L. Jackson)

Om det hadde vært jente så liker jeg Emiliana etter den islandske sangerinnen Emiliana Torrini.

Antonia (etter Antonio Banderas)

Skrevet

Jente: Sigrid etter Sigrid Undset

Gutt: Thor etter Thor Hushovd

Skrevet

Gutt: Jon (Jon Almaas)

Jente: Heidi (Heidi Klum)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...