Sørlandsmommy Skrevet 19. januar 2012 #51 Skrevet 19. januar 2012 Så gøy med konkurranse! Nå har jeg ei jente som har to navn, det ene er Celine. Kanskje ikke direkte oppkalt etter Celine Dion, men dte var nok der jeg fikk det navnet fra:) Og så synes jeg hun synger utrolig vakkert! Guttenavnet må være William, etter Prinsen i England. Virker som en staut mann, sympatisk og god. Og så klinger navnet så fint på flere språk:)
turbooglykkelig Skrevet 19. januar 2012 #52 Skrevet 19. januar 2012 Herlig :-) det ville blitt Brad etter Brad Pitt; han er ikke bare vakker og en fantastisk skuespiller, men også en rollemodell for de som ønsker seg mange barn - noen egne og noen adopterte!
Tråddreper Skrevet 19. januar 2012 #53 Skrevet 19. januar 2012 Gutt: Nicolas (etter Nicolas Cage) Jente: Anette (etter Anette Hoff)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #54 Skrevet 19. januar 2012 Hvordan velger dere vinner? Er det tilfeldig eller er det for beste begrunnelse?
LilleNydelig Skrevet 19. januar 2012 #55 Skrevet 19. januar 2012 David, etter David Beckham (for han har alltid så kul sveis) eller Rose, etter Kate Winstlet i Titanic (siden jeg eeelsket den filmen da jeg var 14 Henger fortsatt litt igjen)
Mupp1 Skrevet 19. januar 2012 #56 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hvis det blir en jente ville jeg kalt henne for: Madeleine, etter prinsesse Madeleine fra Sverige :-) Hvis det blir en gutt ville jeg kalt han for: Haakon, etter kronprins Haakon :-) Endret 19. januar 2012 av Mupp1
mamma3333 Skrevet 19. januar 2012 #57 Skrevet 19. januar 2012 Hei på dere. Vi har nå kommet godt i gang med det nye forumet, og jeg synes dere fortjener en mulighet til å vinne noe gøy. Lefdal Elektromarked stiller med babymonitoren Philips Avent Video babycall til en verdi av 1495 kroner. Det eneste du trenger å gjøre er å svare på følgende spørsmål: Hvilken kjendis ville du kalt opp barnet ditt etter? Jeg trekker en tilfeldig vinner torsdag 2. februar. Du kan bare svare en gang, og du må ikke være anonym. Lykke til! Lyst til å være med på flere konkurranser? Vinn kaffemaskin fra Nescafé Dolce Gusto: http://www.klikk.no/...nn-kaffemaskin/ Vinn kaffemaskin fra Bosch: http://www.klikk.no/...nn-kaffemaskin/ Etter noen uker i uvisse og dramatikk, med store blødninger, har vi nå i begynnelsen på uke 14 sett det lillenurket på ultralyd, fostret var fult av LIV, vi vet ikke om det er gutt eller jente men vi vet at viss det blir jente skal hun hete LIV, og det etter Liv Ullmann, en vilje sterk kvinne som har kommet langt frem i livet:)
mammatil2imai Skrevet 19. januar 2012 #58 Skrevet 19. januar 2012 Jente - Naomi etter Naomi Campbell Gutt - Kevin etter Kevin Costner (Kommende storebror heter Robin etter Robin Hood )
Ooops I did it AGAIN Skrevet 19. januar 2012 #59 Skrevet 19. januar 2012 Ingrid, etter Ingrid Bergman. Kevin, etter Kevin Costner Hehe
Stina6 Skrevet 19. januar 2012 #60 Skrevet 19. januar 2012 Jeg ville tatt Amalie etter Amalie Skram, eller Henrik etter Henrik Ibsen.
Mininni Skrevet 19. januar 2012 #61 Skrevet 19. januar 2012 Jeg vile ikke oppkalt barnet mitt etter en kjendis, jeg da... Får jeg være med likevel?
OktoberGutt09<3MaiPie12 Skrevet 19. januar 2012 #62 Skrevet 19. januar 2012 Gutt: Nicholas etter Nicholas Cage;) Min favoritt skuespiller! Jente: Brandi etter Brandi Carlile. Fantastisk stemme<3
lillegull1 Skrevet 19. januar 2012 #63 Skrevet 19. januar 2012 Jente: Rosa etter Rosa på sukkertoppen:) Gutt: Oliver etter Jamie Oliver:)
Tatt på senga Skrevet 19. januar 2012 #64 Skrevet 19. januar 2012 Robyn..altså som jentenavn etter den svenske pop-prinsessen. Synes bare hun er såå søt og utrolig dyktig
3 i vannet:) Skrevet 19. januar 2012 #65 Skrevet 19. januar 2012 Hvis det skulle vært en kjent mannlig person ville jeg ha kalt sønnen min for Ludvik fra flåklypa!!!! En nydelig og lugn figur:) Og hadde jeg måttet oppkalt datteren min ville navnet vært My som i mummidalen!!!
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 19. januar 2012 #66 Skrevet 19. januar 2012 Andrea - etter Andrea Michell (amerikansk journalist)
Nille 76 Skrevet 19. januar 2012 #67 Skrevet 19. januar 2012 Jennifer etter Jennifer Aniston:) Hun er så nydelig og morsom. Virker som en slik person som hadde vært en veldig god og morsom venn.
magica fra tryll Skrevet 19. januar 2012 #68 Skrevet 19. januar 2012 Jente: Bjørk Åsa (etter Sangeren Bjørk og Dronning Åsa) Gutt: Halvdan(etter sangeren Halvdan Sivertsen og Halvdan Svarte)
Hubro :) Skrevet 19. januar 2012 #69 Skrevet 19. januar 2012 Hei på dere. Vi har nå kommet godt i gang med det nye forumet, og jeg synes dere fortjener en mulighet til å vinne noe gøy. Lefdal Elektromarked stiller med babymonitoren Philips Avent Video babycall til en verdi av 1495 kroner. Det eneste du trenger å gjøre er å svare på følgende spørsmål: Hvilken kjendis ville du kalt opp barnet ditt etter? Jeg trekker en tilfeldig vinner torsdag 2. februar. Du kan bare svare en gang, og du må ikke være anonym. Lykke til! Lyst til å være med på flere konkurranser? Vinn kaffemaskin fra Nescafé Dolce Gusto: http://www.klikk.no/...nn-kaffemaskin/ Vinn kaffemaskin fra Bosch: http://www.klikk.no/...nn-kaffemaskin/ Hei! Jeg har en forkjærlighet for filmen Bridget Jones Dagbok og da også selvfølgelig skuespillerne Hvis jeg skulle kalt opp barna etter noen kjendiser måtte det være være Colin Firth og Renèe Zellveger; altså hvis det var en gutt ville han fått navnet Colin og hvis det var ei jente ville hun blitt kalt Renèe
:) liris Skrevet 19. januar 2012 #70 Skrevet 19. januar 2012 Jenta ville hett Alice (etter artisten Alice Cooper Gutten : Jim etter Morrison
Oppnedx2 Skrevet 19. januar 2012 #71 Skrevet 19. januar 2012 Sara (Jessica parker) , som jenta mi allerede heter! Fredrik (skavland) om det var gutt
1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 19. januar 2012 #72 Skrevet 19. januar 2012 Så spennende!! Hvis jente: Angelina etter Angelina Jolie Hvis gutt: Johnny etter Johnny Depp Håper jeg vinner;)
Sirii Skrevet 19. januar 2012 #73 Skrevet 19. januar 2012 Jeg ville ha oppkalt mitt barn etter Chis (Smalling) (gutt), og Hege (Riise). Fotball er mannens store hobby!
yummi with the tummy Skrevet 19. januar 2012 #74 Skrevet 19. januar 2012 Celine etter Celine Midelfart
Ca85 Enihimmelen 09-Gutt 2010 Skrevet 19. januar 2012 #75 Skrevet 19. januar 2012 Jeg blir med..... :-) Vis det ble jente ville jeg ha kalt hun for Connie, etter Connie Talbot. Og vis det ble gutt så tror jeg Elijah etter Elijah Wood
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå