Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Har hatt piercing i tunga i 12 år, og tok den ut i dag. Har kun hatt den ute når jeg har skifta stang og da er det jo bare noen sekunder. Det kjennes heeelt rart ut, munnen min er ikke det samme i det hele tatt! Det er rett og slett kjempeekkelt!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Klart det er uvant! men, jeg garanterer at du ser mer voksen ut, og andre vil ha lettere for å ta deg på alvor. Gratulerer med piercingfri tunge! Håper den forblir slik :-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Hehehe.... Er det ikke merkelig hvordan man blir vant til slike ting?? Blir ikke helt det samme, men jeg har selv piercing i navlen. Har vel hatt den 12 år jeg også faktisk, men den måtte jo vekk de gangene jeg har gått gravid. Og uansett hvor lenge den har vært ute har jeg ikke klart helt å venne meg til å se meg selv i speilet uten. Så den har kommet på plass igjen etter at barna er født. Den hører liksom hjemme der;) Har du tatt den ut for godt, eller bare for å prøve å være uten en stund??
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Klart det er uvant! men, jeg garanterer at du ser mer voksen ut, og andre vil ha lettere for å ta deg på alvor. Gratulerer med piercingfri tunge! Håper den forblir slik :-) Jeg lurer på om jeg setter den inn igjen jeg altså. Den synes ikke når jeg snakker, og jeg tror faktisk ingen på jobben vet at jeg har engang. Så jeg føler meg ikke mindre voksen av den grunn (er forresten snart 30, så det er vel på tide å droppe piercingen eller?)
lille sprelle Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har aldri hatt piercing i tungen og det ville ikke falt meg inn å ta den risikoen det er. (tenner, infeksjonsfare osv) MEN jeg hadde samme følelsen som du beskriver etter å ha hatt en bøyle bak tennene i 15 år. Da den ble tatt ut, kjente jeg ikke igjen munnen min på en stund. Det gikk imidlertid forholdsvis fort over.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Jeg skjønner godt hva du mener Jeg hadde en piercing i leppa, og selv om det er mange år siden jeg tok den ut, så merker jeg noen ganger at det er noe som mangler. Spesielt når jeg ser andre med lik piercing, så begynner jeg å "lete" etter den, det er veldig rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå