Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Men, vi har blitt enige om at vi skal spare til å kjøpe oss hus før vi gifter oss. Vi snakker om at det kan være 5 år til vi har råd til det. Er det dumt å forlove seg da? Jeg vil ikke forlove meg bare for å forlove meg, men fordi vi har planer om å gifte oss, men da etter vi har kjøpt oss hus. Vil jo egentlig at han skal fri, men er det dumt hvis jeg gjør det?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Hvis dere allerede er enige om å gifte dere en gang, gjør det ikke noe om du frir synes jeg. Nå har du jo en gylden anledning den 29. februar, da det sies at denne datoen er kvinners frieri-dato nr. 1. Dvs. du "har lov til" å fri denne dagen.
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Neida det er ikke dumt. Tror det tom er skuddår i år og da kan damer fri;0). Det skulle jeg for noen år siden, men han fridde i 2007. Man må ikke gifte seg innen et år etter forlovelsen.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Ja, det er jo en kjempemulighet, men hvis man har planlagt noe på langsikt så vil jeg ikke ødelegge det heller. Nå skal vi ha vårt andre barn til våren og kanskje jeg heller skal strekke ut gledene og vente til han frir eller gjøre det til høsten/vinteren.. Hmm. Nei, nå må jeg inn i tenketanken HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå