Gå til innhold

Mye vondt i magen og veldig redd for å miste :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer at jeg mister babyen, jeg våkner om natta og er sikker på at om jeg går på do, kommer blodet sånn som sist... ( jeg mistet i oktober) off... Gleder meg så til disse første 12 ukene er over. :P

Også er det magesmertene..fytti så mye vondt. Beklager klagemeld :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen i panikken din. Jeg også går med en sånn irrasjonell frykt for å gå på do, fordi jeg er så redd for å oppdage blødninger,.

Og disse magesmertene,,l oioioi, tenk om tenk om..

Samtidig har jeg hatt tre spontanaborter og en senabort/dødfødsel, og jeg vet hvordan det føles også... Og det er jo ikke sånn!

Hold ut, det går helst bra. Når du har kommet deg forbi der du mistet sist, vil du merke at det går bedre!

Klem!

Skrevet

Takk for svar :) fint å høre at jeg ikke er den eneste med litt panikk :P

Jeg har bare mistet en gang, og mistet tidlig, men min mor har hatt en veldig turbulent bakgrunn, med mange aborter, tidlig og sent, på utsiden av livmoren, ett barn som døde rett etter fødsel, også har jeg en funksjonshemmet søster. Det er der all frykten kommer fra.

Blir veldig fint når vi kan gå videre til 2 trimester :)

Skrevet

Jeg går også med magesmerter, nederst i magen, som mens smerter. Men jeg har nett vore på ul, og allt var i skjønneste orden. Så jeg velger å tro at det er morkaka eller noe som bare jobber ;p de sier jo at det kan stikke/smerter av det. Så sammen så skal vi bare tenke positivt, så tror jeg allt går bra :) :)

Er du plaget med kvalme eller andre ting???

Skrevet

Jeg er veldig kvalm, uvel og har hovne pupper. Så har endel symptomer til graviditeten. Er 7 uker vei nå, så deilig at det kjennes litt på kroppen. Jeg tenkte også at disse magesmertene bare var livmoren og babyen som vokste.

Men var på legevakta igår kveld, pga magesmertene. Viste seg at jeg har nyrebekkenbetennelse. Så da var det ikke så rart at jeg har hatt så vondt i magen. Fått antibiotika nå da :) satser på at det blir bedre.

Skrevet

Jeg er veldig kvalm, uvel og har hovne pupper. Så har endel symptomer til graviditeten. Er 7 uker vei nå, så deilig at det kjennes litt på kroppen. Jeg tenkte også at disse magesmertene bare var livmoren og babyen som vokste.

Men var på legevakta igår kveld, pga magesmertene. Viste seg at jeg har nyrebekkenbetennelse. Så da var det ikke så rart at jeg har hatt så vondt i magen. Fått antibiotika nå da :) satser på at det blir bedre.

Oj, ja da var det jo ikke så rart!! :) Mem de sier jo også at om du er kalm, er det mye mindre sjans for å miste. God berding!!! Dette går nok kjempe fint! :)

Skrevet

Takk for svar :)

Har begynt på antibiotika, er fortsatt kvalm, så det er jo ett godt tegn ja :)

Har ikke vondt lenger :P så blir fint å fortsette svangerskapet uten så mye smerter i magen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...