Gå til innhold

Og jeg som trodde noe var på gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På formiddagen igår startet jeg med forsiktige mensmurringer i mage og rygg. Tok seg opp utover ettermiddagen. På kvelden fikk jeg hyppige kynnere som var smertefulle, og tenkte jeg fikk legge meg og prøve å sove litt. Våknet etter 1 timer med mye sterke mensmurringer i ryggen, og "tak" i ryggen, samtidig som magen ble helt hard. Prøvde å ta tiden på disse takene, ca hvert 15-20 min, og varte i 1 min om gangen. Skikkelige smertefullle! Tenkte at nå, ja nå skjer det endelig noe (2 dager igjen til termin). Etter flere timer med disse smertene var jeg rimelig sliten, men fant ut at det var bedre å være i bevegelse. Takene ble litt lettere å takle da. Men våkner såklart idag og er bare litt øm i ryggen. Hva i all verden er dette?

Noen som har opplevd lignende eller har noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente de var litt godt å lese at de ikke er bare hos meg. Eg måtte inn på sjukehuset igår grunnet hos meg kom dei hvert3 min. Å måtte puste meg gjennom. ble sendt hjem ijen pga liten framgang. Og nå kjenne eg nesten ingenting. Blir sprø. Enten la meg hvile eller kom ut. 18 dager til termin her.

Skrevet

Føler med deg! Maserier, helt sikkert. Du skal bare være glad for at det gir seg om det ikke tar seg opp. Det gjorde det ikke med meg, og jeg gikk slik i over 3 døgn før de satte meg i gang :-S RImelig kjørt i hue da ja *he he he* Få deg godt med søvn, og spis skikkelig!

Skrevet

godt å høre at det ikke bare er meg... håper ting virkelig setter igang for alvor her snart :) noen som har erfaring med hvor lang tid det kan ta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...