Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Hva kan man forvente å bli tilbudt i lønn når de søker en marketing spesialist med ca 5 års erfaring? Anyone?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Ser gjerne eksepler på lønn for andre stillinger i Accenture også
Berta_78 Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Vet ikke i det hele tatt hvordan de lønner der, men jeg jobber på ca samme nivå i et annet konsulentselskap og har ca 800 000
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Vet ikke i det hele tatt hvordan de lønner der, men jeg jobber på ca samme nivå i et annet konsulentselskap og har ca 800 000 Oi, det hørtes bra ut Er det grunnlønn eller inkl evnt overtid, bonus etc?
Berta_78 Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Fastlønn er 650, så kommer bonus oppå. Den varierer selvsagt litt. Ingen overtidslønn og myyyye jobb! Men ganske fleksibelt ift arbeidstid, bl.a ingen som ser på syke- og fridager så lenge man leverer bra. Men jeg jobber ofte når barna har lagt seg.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Hva kan man forvente å bli tilbudt i lønn når de søker en marketing spesialist med ca 5 års erfaring? Anyone? Min bror er partner der og han tjener veldig bra... Flere millioner. Akkurat hvor mange vet jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #8 Skrevet 19. januar 2012 Fastlønn er 650, så kommer bonus oppå. Den varierer selvsagt litt. Ingen overtidslønn og myyyye jobb! Men ganske fleksibelt ift arbeidstid, bl.a ingen som ser på syke- og fridager så lenge man leverer bra. Men jeg jobber ofte når barna har lagt seg. Takk! Høres ganske likt ut som der jeg jobber nå bortsett fra at min lønn er mye dårligere. Da tror jegkanskje jeg sender en søknad ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå