Gå til innhold

Noen som jobber i Accenture?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man forvente å bli tilbudt i lønn når de søker en marketing spesialist med ca 5 års erfaring?

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser gjerne eksepler på lønn for andre stillinger i Accenture også :)

Skrevet

Vet ikke i det hele tatt hvordan de lønner der, men jeg jobber på ca samme nivå i et annet konsulentselskap og har ca 800 000

Skrevet

Vet ikke i det hele tatt hvordan de lønner der, men jeg jobber på ca samme nivå i et annet konsulentselskap og har ca 800 000

Oi, det hørtes bra ut :) Er det grunnlønn eller inkl evnt overtid, bonus etc?

Skrevet

Fastlønn er 650, så kommer bonus oppå. Den varierer selvsagt litt. Ingen overtidslønn og myyyye jobb! Men ganske fleksibelt ift arbeidstid, bl.a ingen som ser på syke- og fridager så lenge man leverer bra. Men jeg jobber ofte når barna har lagt seg.

Skrevet

Hva kan man forvente å bli tilbudt i lønn når de søker en marketing spesialist med ca 5 års erfaring?

Anyone?

Min bror er partner der og han tjener veldig bra... Flere millioner. Akkurat hvor mange vet jeg ikke :)

Skrevet

Fastlønn er 650, så kommer bonus oppå. Den varierer selvsagt litt. Ingen overtidslønn og myyyye jobb! Men ganske fleksibelt ift arbeidstid, bl.a ingen som ser på syke- og fridager så lenge man leverer bra. Men jeg jobber ofte når barna har lagt seg.

Takk! Høres ganske likt ut som der jeg jobber nå bortsett fra at min lønn er mye dårligere. Da tror jegkanskje jeg sender en søknad ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...