1973modell Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Virker som det er mye rart her..(gjelder ikke bare anonymforumet) Å for meg virker det som en og samme anonyme person diskuterer med seg selv. Kan hende jeg tar feil, men tror faktisk ikke det.. for selv om noen skriver anonymt, vises antall innlegg en person har.
Moni<3Live Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 hehehe... em joda, er vel mye rart inne på dette forumet ,kanskje fordi man har muligheten til det? -men samma det, dette er ikke samme person, om du også skriver noe under anonym er jo innleggene dine oppe i 2000 +++ ikke 21... , det skal jo være anonymt... hehe Skal vise deg, nå husker jeg ikke hvor mange innlegg jeg har, men skal skrive et innlegg til her som anonym
Moni<3Live Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 hehe ja, kan vel være lett å missforstå der stusset litt første gangen selv, men jeg skjønte det etterhvert
SiriViri Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Det er nok fordi at de har opprettet flere "anonym-brukere" som er dummmyer her på BiM for at innleggene skal kunne publiserees, så når man trykker på "anonym" så blir man automatisk til en av disse dummy-brukere. Det er flere av de, og de har publisert mange innlegg hver. Tror det varierer mellom hvilken "anonym" man blir, men det avhenger av hvordan portalen og publiseringsverktøyet fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå