Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 ..underlivet, hva kan det være ? Den svir litt, eller er betent virker mer riktig. Svir ikke mye når jeg tisser eller ellers, men når jeg tar på den er den kjempe vond, slik som en kvise. Det ser ut som et hvitt munnsår rett og slett. Noen andre som har hatt slik ?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 og forøvrig ..er gravid.. gift og har hatt sex med mannen min i flere år.. og ingen av oss har hatt sex noe annet sted.. antar jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 http://www.lommelege...er-i-underlivet Kan dette hjelpe deg?
karen83 Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Det kan være herpes også,det er jo noe som ligger latent i oss alle.. Jeg hadde sjekket dt opp for å være helt sikker Lykke til
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Jeg skal velge anonymknappen på denne gitt Jeg får slike fra tid til annen, men jeg får ikke mange på en gang, jeg får en og en. Noen ganger kommer de i forbindelse med intimbarbering (ingrodde betente hårsekker), men andre ganger bare helt av seg selv. Jeg er renslig, og har god hygiene, så det er ikke derfor. Jeg kjøpte engang en vibrator fra kondomeriet, og kjøpte med rens til denne, og på den flaska står det at man kan bruke den for å rense etter intimbarbering for å unngå betente hårsekker, så jeg har begynt å gjøre det. Det svir litt med det samme, men har ikke plagdes med slike "byller" på leeeeenge Jah, forresten, hvis jeg ikke får til å klemme dem, så stikker jeg hull med nål for å få ut gørra! Litt vondt, men det blir så mye bedre etterpå!
2 hjertegull :) Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Ehh, herpes ligger IKKE latent i alle! Hvis du aldri har blitt smittet med herpes så har du heller ikke viruset i kroppen! Jeg har ikke det...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Det høres ut som herpes.Hvis enten du eller din mann har hatt forkjølelsessår på munn, så har dere herpes-bakterie latent. Det kan da ha blitt overført til underlivet ved oralsex. Da kan det ligge latent og kun gi utbrudd få ganger i livet, så det er ikke noe "tegn" på utroskap. Jeg ville dratt til legen og sjekket, for herpes-utbrudd under fødsel kan potensielt være farlig for barnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå