Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Får en rar beskjed om protocol error. Virus eller hva gjør jg for åkomme forbi?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Jeg spiller men har aldri fått en slik beskjed. Kan kanskje være virus?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Jeg får også opp den beskjeden! Alle pågående spill har forsvunnet, krise! Jeg har fått den beskjeden før, men da har det vært nok å trykke "ok", nå er alt forsvunnet! Pokker, jeg har IKKE resigned!!
Cruella De Vil Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Jeg får samme feilmelding av og til. Jeg tror det dreier seg om at serveren er nede eller noe slikt. Problemet er i hvert fall midlertidig, så du må bare prøve igjen etter en stund... Og spillene mine har alltid kommet tilbake slik de har vært, så det gjør nok det for dere også.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Samboeren min mener kanskje det kommer fra at noen har slike jukseprogramer og dette tåler ikke alltid serveren..men vet ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå