Gå til innhold

Søvn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det å rable fullstendig for meg!!

Guttungen har holdt det gående med gråt og sutring siden halv ti tiden,men kan ikke fortelle meg noe som helst om hvorfor!!

Han er snart 4 år gammel,så det er ikke noe problem med at han ikke kan snakke..

Er liksom så håpløst å legge seg også.. Prøvde det,men etter å ha måttet opp igjen 5 ganger på en time så ga jeg opp.. :/

Akkurat nå ligger han på sofaen ved siden av meg og maser om at han vil ha juice,noe han definitivt ikke får!!

Prøver nå å bare ignorere han til han sovner..

Jaja,smekk på lanken og dette er helt feil måte å takle det på og alt det der,men nå har jeg gitt opp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tar du han ikke med deg i sengen din og heller prøver å sover der? Eller legger deg i sengen hans til han sover og lister deg ut når han har sovet?

Skrevet

Huff, det er virkelig ikke så greit å verken vite hva man skal gjøre for at det blir riktig når man er trøtt og mangler søvn... Det vet jeg alt om;)

Han har ikke vondt noe sted? Regner med du har spurt, men sto ikke noe om det i innlegget ditt;) Av og til er det jo ikke så lett for dem å svare på hvor de har vondt... Når vår 4-åring våkner sånn tar jeg stort sett en runde på kroppen og spør om han har vondt der eller der. Da har han først svart nei på om han har vondt noe sted. Dukker opp at han kan f.eks ha vondt i beina (mulig voksesmerter??) og får litt massasje og evt krem på, så sovner han igjen. Av og til drømt noe veldig skummelt som han ikke helt klarer å forklare eller sette ord på. Får litt vann, evt et nytt kosedyr og så pleier det å være greit. Ellers hjelper det stort sett med en liten skje med hostesaft her i gården uansett hva det måtte være nesten;) Hehe... Ikke akkurat rett det heller, men hva gjør man ikke for å få sove??;)

Håper det ordnet seg og at dere fikk sove igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...