Gå til innhold

Noen som skal til å prøve på nr 2? :)

Anbefalte innlegg

Gjest Nora-Pernille
Skrevet

Jeg skal ut å kjøpe meg folat i morgen og er veldig spent på de neste månedene!

Sist klaffet det i 6.pp, håper det tar kortere tid denne gangen.

Noen flere som skal til å prøve på nr 2? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal også begynne på nr 2:) er egentlig gravid nå, men mister i sa.. så da får vi prøve igjen:)

med førstemann lot vi d gå som d gikk , og dette her var første pp:) så er klar for å bli befruktet ( tørr humor) Hehe

Skrevet

Jeg prøver på nr 2. Jeg har en datter på 6, så på tide nå :) Sist klaffet det i 3 pp. Har ny mann nå og vi er i 5pp :) Spennende.

Skrevet

Jeg har en gutt på 5 år og er nå igang med nr to, med ny mann. Blir første gang for han da.

Er i 5 pp nå, og sist klaffet det på 3 pp. Håper vi slipper å vente så alt for lenge .

Skrevet

Jeg prøver på nr 2:) i 1pp nå, så har ingen store forventninger denne måneden, men det er jo lov å håpe litt;) Snuppa er tre og et halvt og kom uten planlegging så jeg aner ikke hva jeg går til når det kommer til prøving;)

Skrevet

Her prøver vi også på 2.mann:) Har prøvd i 3 måneder og er spent! Sist klaffet det 1.pp.

Skrevet

Vi er i første PP med nummer to nå. Forrige kom uplanlagt (på pillen) så jeg er og ny på det her prøvegreiene. Satser på at vi slipper å vente så lenge denne gangen. Mini blir tre år neste uke, så hadde vært fint med en søster eller bror før han blir 4. Men vi tar det som det kommer.

Skrevet

Vi prøver også på nummer to. Første gang hi er ordentlige prøvere da førstemann satt mens jeg gikk på lilla. Hadde hatt omgangssyken, men tenkte ikke noe på at det kunne ha innvirkning på pillene, selvom jeg vet det... Er nå i 2. PP.

Skrevet

Herremin! Så mange skrivefeil det blir når man sitter på telefonen og skriver.. Jaja!

Hvor gammel er barnet dere har nå?? Min er 2 år og 3 mnd (f oktober 2009)

Skrevet

Jeg har en jente født mai 08 :) altså 3 år og 8 mnd:)

Skrevet

Vi går også for nr . 2 ! Vi har en liten gutt på 1.5 år så vi kjører like gjerne på :) så nå er det sex for fullt hver dag :)

Skrevet

Hihi dette blir gøy nora-pernille , håper vi kommer oss fort på 1trimester :)

Skrevet

Vår gutt er snart to år, og nå denne måneden er vår første pp med andremann;). Blir spennende å se om det klaffer ved første forsøk denne gang og, selv om jeg kanskje ikke helt det;). (nicket mitt stemmer ikke helt da, siden jeg lagde det da jeg var gravid med førstemann;))

Skrevet

Hei

Vi er også i gang med nummer 2..eller vi tenker at skjer det så skjer det. Har akkurat fått mensen tilbake etter forrige svangerskap, og har vell siste blødningsdag i dag :-p Spennende at vi er så mange som prøver på 2ern her inne nå :-) Vi har en fantastisk sønn på 5mnd fra før.

Skrevet

Vi prøver også på nr to. Har ei jente på 19 måneder og det er på tide å få en til inn i huset! Med henne ble vi gravid ganske fort, 4 pp og nå er vi i 6pp. Det satt en liten spire på 1 pp denne gangen, men mistet.

Skrevet

Hallo . Tror jeg har el idag , ahar en del slim idag på papiret hvertfall , hvor ofte skal man gjøre det under el ? Husker ikke helt fra siste gang :) har hvertfall gjort det hver dag siden den 18 :)

Skrevet

Så gøy at vi er så mange! Hvor i landet er dere fra da?

Vi bor i Kristiansand:)

Skrevet

Hei, vi skal også prøve på nr 2 (eller begynner å prøve i april) Har ei datter på 8 måneder.. Bor i hedmarken, men kommer fra kr.sand:) Blir artig å følge hverandre!

Skrevet

Bor i Lillesand ( er fra Kr.sand ) Vi har nå slutta på pilla og ser hvordan det går, har godt tid.

Har ei datter på snart 4 mnd. tenkte det var like greit og bare bli "ferdig" med det.

Når kropper er som den er likevel for og si det slik :)

Jeg er attpåklatt selv ( ti år i mellom med og søstera) å kjæresten min er ene barn så vi vil ha de tett sammen slik at de kan være mer en del av hverandres oppvekst.

Bare prøvd noen dager, men med første mann gikk det ikke to mnd en gang etter vi slutta på pilla. så får se hvor det går :)

Skrevet

Vi er prøvere på nr 2! :-) Vår datter er 18 mnd nå. Jeg har fortsatt ikke begynt på med prevansjon siden fødsel, så tydlig at ting tar tid her... Vi brukte 1 år aktiv prøving på vår første...

Mannen jobber på sjøen å er borte 4-4 turnus så ikke alltid like lett å få det til å klaffe... å i tilegg har jeg ustabile sykluser ( dog blitt noe bedre etter jeg har gått ned i vekt) Skal teste nå til helgen om ikke TR dukker opp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...