Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Jeg trenger akutt barnepass i Drammen i morgen, finnes det noen plass som tar imot barn for et par timer? Barna er 5 og 7. Har prøvd å kontakte lekeland for å høre med dem, men ingen svarer..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 se på butikkene om det henger noen lapper om noen tenåringer som sitter barnevakt?? Har du noen venner som kan passe, kan barna være med noen hjem fra skole/barnehage?? Lekeland kan de ikke være uten voksen, ingen som er ansatt der for å passe andres barn.. hva om det skjer noe...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Jeg trenger akutt barnepass i Drammen i morgen, finnes det noen plass som tar imot barn for et par timer? Barna er 5 og 7. Har prøvd å kontakte lekeland for å høre med dem, men ingen svarer.. Når på dagen pg hvor lenge trenger du hjelp?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Uff så fælt .Går ikke barna i barnehage=?Hva med 7 åringen går han ikke på skole..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Jeg trenger akutt barnepass i Drammen i morgen, finnes det noen plass som tar imot barn for et par timer? Barna er 5 og 7. Har prøvd å kontakte lekeland for å høre med dem, men ingen svarer.. Er dette seriøst. kunne du virkelig tenke deg å la de i lekeland passe barna dine, fullstendig fremmede voksne som du aner ingenting om?????? Dessuten driver ikke lekeland med barnepass- ønsker du at noen herifra skal si at de kan passe barna dine, er du ikke vel bevart?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Dersom lekeland hadde hatt annsatte som passet på barna hadde jeg hatt null problem med å la dem være der i en time eller to timer.. Jeg benytter meg også av barnepass tilbudet på IKEA når jeg er der, aner jo i utgangspunktet ikke noe om dem heller. Jo barna går i bhg og skole, men jeg må reise langt for å fjerne en føflekk de er redde for. Dette skjedde helt plutselig, var hos legen idag og han sender meg avgårde imorgen. Nei, jeg ønsker ikke at noen her inne som jeg ikke kjenner skal passe barna mine.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 men om du skal fjerne en føflekker jo det dagkirurgi, og da er vel barne på skole og i barnehage?? hva er problemet da??? blir du litt sen må de vel kunne være med noen hjem????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå