Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Han jobber og har hatt endel (mye vil nok enkelte si) sosiale aktiviteter etter vi fikk barn. Nå fikk vi to på to år, og minsten er 6 mnd. Jeg kjenner det er ganske tungt å gå hjemme, særlig når begge ungene er hjemme og jeg er alene med dem. Eldste har ikke full barnehage:) Så når jeg i dag, for første gang på iallfall 2 mnd, avtaler med ei venninne å treffes på kafe, så gleder jeg meg stort. Etter 2 timer så lurer han på hvor jeg blir av, han har ettermiddagsjobbing. Jeg sier som sant er at jeg er på vei hjem, og er der om ca 10 minutter. Så er han sur i telefonen over at jeg " har prioritert å reke rundt på byen, når vi burde fått snakket sammen og betalt noen regninger..." Eh, det er det første jeg hører om det. I går nakket han nemlig ikke til meg, var bare grinete og sur, og nektet å svare meg. Dritsur når jeg kommer hjem. Har 20 minutter til han skal være på jobb. Jeg sitter bare i sofaen og svarer på det han vil ha svar på mens han springer omkring som ei hauløs høne med forskjelling. Så plutselig kjefter han og sier, takk for at du fikk meg til å bli for sein igjen... Hah, sier jeg, det er da IKKE min skyld! Igjen - igjen - igjen - hører jeg som en papegøye ute i gangen. Fader altså. Skulle tro han var en drittunge og ikke en voksen mann på snart 40... Jeg nekter å la meg "styre" slik at jeg aldri skal kunne prioritere meg selv og venner! Gr! Måtte bare få ut litt frustrasjon. Sikkert helt uleselig ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Høres sykelig sjalu ut. Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!!
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Hoho typisk mannfolk - det som er viktig i livet er meg, min jobb og mine interesser. Veldig barnslig. Du får gjøre som jeg pleier; si det direkte til ham, og gi ham samme regla hver gang han er sur. Her funka det blant annet mot det sure morratrynet til mannen min. Jeg sa til ham hver dag at jeg ikke gadd at han var så sur hver morgen, det gjorde det utrivelig for alle - også ham. Skjerp deg - sa jeg. Funker å si fra;)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Her har det også funket å si ifra. Men det må gjentas med jevne mellomrom... ;-)
Gjest Heartbroken Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 (endret) Høres sykelig sjalu ut. Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!! Ja, for det er jo løsningen på alle problemer! Tipper du er singel, #2, for med en sånn innstilling regner jeg med at forholdene dine ikke varer så lenge. Min mann kan også være ganske sur i perioder, og det er utrolig kjedelig, men det går jo over etter en stund. Det er en av hans feil, på lik linje med at jeg har mine (bittesmå) feil. Jeg har lært meg å ikke la meg provosere av han, og bare svare på det han spør om og la han sutre seg ferdig Endret 18. januar 2012 av Heartbroken
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Godt å lese at ikke bare er jeg som har en grinete 40 åring i hus Noen ganger er han værre enn 4 åringen....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Høres sykelig sjalu ut. Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!! Ja, for det er jo løsningen på alle problemer! Tipper du er singel, #2, for med en sånn innstilling regner jeg med at forholdene dine ikke varer så lenge. Min mann kan også være ganske sur i perioder, og det er utrolig kjedelig, men det går jo over etter en stund. Det er en av hans feil, på lik linje med at jeg har mine (bittesmå) feil. Jeg har lært meg å ikke la meg provosere av han, og bare svare på det han spør om og la han sutre seg ferdig Jo, det er det jeg også prøver på. Men er ikke like enkelt når jeg blir beskyldt for ting jeg faktisk ikke er skyld i eller har råderett over. Han må faktisk passe tiden selv, kan ikke skylde på at "jeg ba han holde babyen"... Da må han faktsik si, Jeg Må dra Nå! Jeg går jo ikke rundt å passer på at han kommer seg på jobb som en annen barneskoleunge. Da er det litt vanskelig å ti stille. Men skal jammen være konsekvent på det der;) I tillegg synes jeg det er ganske urettferdig at han blir sur når jeg tilbringer tid med venninner ( en sjelden gang), mens han kan gå på fest, reise på skiferie og sitte hos en kompis og spille musikk og drikke til langt på natt kanskje 7 ganger mellom hver gang jeg gjør noe. Huff, jo han her nok litt sjalu, men ikke så mye at det skulle gjøre noe. Men lurer litt på om han har fått noe slags behov for å kontrollere meg, hva jeg gjør, hvor lenge og med hvem... Hm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå