Gjest sug lut Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Det laver ned. Dagens største opptur.
Gjest amandine Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Her har vi akkurat byttet vind og væte mot sol og blå himmel, grønne plener og dagens gartnerlosje: Fire- fem cm høye spirer av snøklokke og krokus HI HI HI jeg eeelsker vestlandsvår!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Kom en 7cm med hvit flott snø her også. Da håper jeg det blir skispor i veien. Sjekkes på lørdag!
blond Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Januar og snø hører sammen, altså kan det neppe være jaunar. Oktober heller? Nesj, vil heller ha mars, hvis det først ikke skal være snø.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Januar og snø hører sammen, altså kan det neppe være jaunar. Oktober heller? Nesj, vil heller ha mars, hvis det først ikke skal være snø. hvem er du for en?
blond Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Januar og snø hører sammen, altså kan det neppe være jaunar. Oktober heller? Nesj, vil heller ha mars, hvis det først ikke skal være snø. hvem er du for en? Jeg er en, men ikke to. Hva med deg?
ellen-propellen Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Jeg er sjalu Håper vi også får snø snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå