Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Heisann! Må advare om detaljert innlegg;) Jeg ble strippet hos JM i går, i dag er det en uke til termin. Hun sa at det var normalt å blø litt etterpå, men ikke noe særlig mer enn 2 spiseskjeer. Jeg blødde en del "slimete" blod i går. Mindre i dag morges og på formiddagen var det utrolig slimete og klebrig blod. Ikke noe annet enn blodfarge. Kan dette være slimproppen som har gått? Og til dere som merket at slimproppen gikk, hvor lang tid tok det før fødselen startet? Jeg har to avtaler til denne uka hos JM, stripping står på agedaen da også. Så forhåpentligvis skjer det noe:) Men er veldig nysgjerrig på hvordan andre har opplevd dette med stripping og slimpropp? Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Hei, hos meg blødde det og kom slim morgenen etter etter stripping. Fikk svake rier en times tid etterpå, men registrerte at de var regelmessige. Ringte derfor sykehuset som mente jeg skulle komme. Vi kjørte ned, og da de skulle undersøke meg gikk vannet. 20 minutter etterpå kom babyen rett i trusen, rakk aldri legge meg ned eller kle av meg. Fra "blodslimet" til fødsel tok det 2 timer. Men det er neppe normalen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 og jeg var også en uke før termin :-) Ble en kort, men supergrei fødsel, og en supersøt datter.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Jeg ble strippet og hadde sex om kvelden (fikk beskjed av jordmor at det også kunne gjøre susen pga noen hormoner i sæden) våknet kl 04 med rier, som jeg trodde var kynnere kl 0830 hadde jeg 2 cm åpning, men kraftige rier Kl 13 var babyen ute. 12 dager før termin
Lollo83 <3 Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Jeg ble ikke strippet, men igangsatt med ballongkakteter 6 dager over termin. Gikk med den nesten 1 døgn før jeg fikk modningspille. 2 timer etter pillen kom slimproppen ut. Gikk enda 1,5 døgn (fra slimproppen gikk) før babyen var født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå