Minnie Mom Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Jeg har alltid jobbet i det private, og er vant til fleksitid, sommertid, eget kontor, mulighet for avspasering og til dels rom for å styre arbeidsdagen selv. Hvordan vil dette være med f.eks en saksbehandlerstilling i utdanningssektoren, administrativ avdeling (kommune)....? Vil gjerne høre personlige erfaringer fra dere som har jobbet både i det private og det kommunale....
Minnie Mom Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2012 Og hvordan er lønna som saksbehandler i kommunen..? Vet at det selvfølgelig varierer, men en viss pekepinn hadde vært greit.. )
Minnie Mom Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2012 Ingen som kan gi meg noen tips her? )
lille sprelle Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har jobbet i det offentlige (som saksbehandler/rådgiver) i en årrekke. Det du beskriver har også vært min arbeidshverdag. Stor fleksibilitet på mange måter. Som i det private, så er det jo selvsagt forskjell fra arbeidsplass til arbeidsplass. En stor fordel i det offentlige i forhold til det private (på generelt grunnlag) er at jeg har ett inntrykk av at man i det offentlige kan få store oppgaver man kan utvikle seg på og lære noe av, mens det private ofte er litt mer tilbakeholdne i forhold til slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå