Gå til innhold

Bursdagsgave til en sliten tobarnsmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bursdag til en sliten tobarnsmor om en drøy uke (vi feirer med et rolig, lite selskap hjemme hos ei god venninne). Hun har en nyfødt med magesmerter som nesten ikke sover, og ei jente på 17 mnd i skikkelig trassalder.. Har tenkt på å gi gavekort på hårkur + hodebunnsmassasje hos en frisør i nærheten av henne, kan det være en fin gave? Kan ikke helt se for meg når hun skal få brukt den da, for mannen hennes har ikke sjans til å takle begge barna alene om eldste slår seg vrang... Jeg har en liten baby selv som krever meg med hud og hår, ellers hadde jeg selvfølgelig stilt opp. Hva syns dere er en fin gave til en sliten mamma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det hørtes smart ut å gi noe av typen du skriver om her.

Men hvis du vet at hun har problemer med å komme seg ut av huset, så kanskje det ville vært bedre med noen fine produkter hun kan bruke hjemme?

Skrevet

Syns gaven hørtes bra ut, men ville kanskje alliert meg med en annen felles venninne for barnepass og. At dere tar babyen hennes, eller at dere tar eldste mann, mens mannen har babyen. Sånn at hun virkelig kan få slappet av.

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Mitt beste forslag er gavekort på husvask, barnevakt e.l., krever mye av deg da ;) Hvis hun føler hun kan ta imot noe slikt av deg mener jeg. Ikke alle som ville følt det komfortabelt om en venninne kom for å vaske huset skikkelig en gang... eller når jeg hører etter så kanskje det ikke er noe særlig å gi det, kanskje hun tror du synes hun har det skittent? Hehe vet ikke... bare vet selv at husarbeid blir nedprioritert, og å ha barnevakt hadde vært supert, selv om man ikke vil at "hvem som helst" skal passe ungen, kanskje vanskelig å gå ifra en med mageproblemer.

Ellers ville jeg satset på produkter å bruke hjemme, evt gavekort på klær e.l. f.eks. som du kan handle på nett. Ikke lett å komme seg ut for å ta en spatime om man ikke kan dra hjemmefra. Jeg ville heller gitt et "fritt" gavekort hos frisør (så hun kan velge om hun vil ha klipp, hodebunnsmasasje e.l. selv). Så kan hun bestemme selv om hun prioriterer å ta seg fri til hodebunnsmassasje, en rask klipp eller kjøpe noen gode hårprodukter.

Skrevet

en kurv med noen blader, en god te, litt snakcs og en hårkur er kanskje et alterantiv? det hadde jeg blitt glad for iallefall :)

Skrevet

Tusen takk for gode tips :D Å kjøpe pleieprodukter hun kan bruke hjemme høres jo veldig lurt ut, og en kurv med godsaker hadde ogsÅ jeg blitt glad for :)

HI

Skrevet

ÅÅÅÅÅ sÅ deilig presang- synes du skal gÅ for det du har tenkt i utgangspunktet jeg - stell hos frisør :-) Hjemmebehandling blir ikke like avslappende!

I kombinasjon med barnevakt av ett barn (gjerne sammen med en felles venninne), mens pappan tar det andre.

Hun kommer til Å sovne salig i frisørstolen ;-)

Skrevet

Gavekort på massaje!!! :) Garantert at det faller i smak hos en sliten mamma som må løfte og bære mye på små barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...