Annwi Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Har den siste tiden har så merksnodige drømmer. Skulle nok kjøpt meg en drømmetydningsbok! Men kansje er det noen her som kan tyde drømmer. Drømmer frykteli mye for tiden, og drømmene tar virkelig på nattesøvnen, samt at jeg våkner og gjør alt for å holde meg våken en stund for å slutte å drømme på drømmen. Men etter å ha hvert på do og drukket vann. Så fortsetter jeg på drømmen i det jeg sovner igjen... Ikke er det noe gode drømmer heller. Har drømt at barnet er dødt når det kommer til verden, at vi holder det i armene våre og innser at det ikke lever. Samt at vi i en anna ndrøm har sammen med et vennepar av oss har stjelt 3 millioner!
2 hjertegull :) Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Hihi, ikke meningen å le, men et ønske om 1,5 mill har vel de fleste :) Æ kan ingenting om drømmetyding, men trur d e ganske vanlig å få mareritt når man skal ha barn. Man blir nÆrvøs, å e redd for at nåkka kan vÆre galt.. Huske Æ va sånn da Æ venta første.. Æ har aldri pleid å ha mareritt, men da begynte Æ å drømme om exorsisten.. Drømte at ungen eller andre i nÆrmeste krets ble besatt av djevelen.. D va helt grusomt. å drømmen fortsatte enda etter at Æ våkna.. Lå i senga om natta å va livredd! Trur d e ganske vanlig..? Trur ikke du skal vÆre redd for at nåkka e galt me babyen fordi du drømme hvertfall.. Drømming e jo hjernen som bearbeide alt mulig, å alle e jo redd for at nåkka skal vÆre galt, eller for at man skal miste på no vis, d e nok bare derfor du drømme sånn.. Går d ellers bra, me dÆi å magen? Huske ikke katti du sku på ul, har du vÆrt?
Tante_Esel Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 heisann naar du drømmer om at noen dør, saa er ikke det ment i fysisk stand, at de virkelig dør... i drømmetydning betyr det aa drømme om død at du staar overfor en endring i livet ditt... saa det er ikke saa skummelt som du tror... prøv aa legge merke til farger og detaljer i drømmen ogsaa.. den kan fortelle deg mer... gaa inn paa droemmetydning.com, der kan du slaa opp paa symbolene du drømmer
Annwi Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2012 He he ja det hadde jo hvert noe å stjælt 1.5 mill *stjerneriøyan* E ikke bekymra for at d ska være noe galt me babyen. Men man har DEN jo i tankan hele tia. I morrges våkna æ å kjente plutseli at æ hadde fått MAGE!!!! Kjenner hele tia etter om æ finn no liv der inne... UL 30 januar *gleder* Ka vi fant ut me noe gravidtreff her i alta??? Hva vel mest nyskjerri på ka de her drømman betydde. Ska ta mæ en titt på drommetydning.com å se ka æ finn ut
2 hjertegull :) Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Hehe, æ trur ikke vi fant ut nåkka om gravidtreff! æ bruke liksom bare de foruman her på framsida, så æ glemme å gå inn å sjekke! æ kjenne ei til som e gravid, like langt som mæi, kjenner du noen?
¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Hei. Jeg er i uke 30 nå, med nr 3. å drømmer til tider helt vanvittig! Hadde en periode tidligere i svg med mye drømming også. Drømmer mye som er helt sykt, men også mye skummelt og det tar på nattasøvnen, helt klart! Virker som om jeg er ekstra mottakelig for grøss og gru! Er ikke glad i slik i utgangspunktet, men kan jo godt se på csi o.l., men det virker som om jeg tar med meg dette i drømmene, da blir det skummelt altså! Huff, men jeg har gjort det de andre gangene også. Er nok alle tankene og hormonene man får. Spennende med drømmetydning da. Har også drømt kjønnet på barna og det har stemt de to andre gangene, så jeg er litt spent på om det blir jente nå, siden jeg drømte det
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Jeg drømmer veldig mye og har alltid gjort det. Ligger mer i et stadie mellom søvn og våken tilstand der jeg drømmer hele tiden enn det jeg sover, så i perioder får jeg svært lite hvile på grunn av disse intense drømmene. Ofte er det veldig levende og realistisk, andre ganger er det mer surrealistisk - dog like intenst. Jeg er ingen ekspert på drømmer eller drømmetyding, men jeg har lært noe som har gitt mening for meg. Psykologen min, som jeg får hjelp av i et forsøk på å bedre søvnen min, er opptatt av at det er følelsen i drømmen som er viktig - og ikke nødvendigvis hva du drømmer. Om du stresser i drømmen jobber underbevisstheten din med å bearbeide noe som stresser deg, om du er redd i drømmen er det noe du (bevisst eller ubevisst) frykter, osv. Så det kan kanskje gi noen signaler på hva underbevisstheten din er opptatt av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå