Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 endelig min egen leilighet der vi kan bo å gjøre som vi vil! Ikke noe mer sleip huseier som driter i leietakerene sin, endelig lys på badet, endelig ikke naboer som røyker hasj til alle døgnets tider, endelig skap på kjøkkenet, endelig endelig endelig!! Er så stolt som har kommet meg inn nå jeg er 21 så det hadde jeg ikke trodd! HAPPY! http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=32570450 Er bare så glad måtte dele det med dere =)
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Gratulerer med en NYDELIG leilighet!! Håper dere koser dere der:))
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Den var FLOTT God planløsning, syns jeg Gratulerer
3småtroll♥ Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Gratulerer! Ikke dårlig å ha fått seg så fin leilighet i din alder slik som boligmarkedet er nå
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 Oi den var fin! Har du kjøpt den helt alene? Hvordan klarte du det? (jobber du?) Gratulerer! Den var dritfin! også i 1 etasje da! kjenner en liten misunnelse her nå ;-)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. januar 2012 #9 Skrevet 18. januar 2012 Tusen takk alle sammen =) Tror virkelig jeg vil trives der altså! Er helt ute av meg selv nå
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. januar 2012 #10 Skrevet 18. januar 2012 Tusen takk. Ja kjøper helt alene, var veldig heldig med lån da. Min pappa er kausjonist. Og jeg betaler nå like mye i husleie som jeg kommer til å gjøre ved å betale egen gjeld så banken så jeg ville klare det. Har vært helt gale mathias nå, vært på flere visninger ene gikk 700tusen over takst, så jeg var veldig heldig nå =) Jeg har spart i BSU siden ejg var 15 og kjøpte meg aksjer i 2008 da det var finanskrise de har kommet godt med nå. Så bannken ser vel at jeg får pengene til å vokse. Ja er så glad det er 1 etg så blir det ikke så langt å løpe opp og ned når Mille skal ut og har glemt ditt og datt
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #12 Skrevet 18. januar 2012 Vet åssen det er og det er helt herlig Jeg er og 21 og vi flytta inn i vår egen leilighet i starten av desember. Det er helt fantastisk å eie sitt eget så gratulerer og kos deg
May the force be with you Skrevet 18. januar 2012 #13 Skrevet 18. januar 2012 Gratulerer med egen leilighet!! Så fint kjøkkenet var!!
what a drittkjerring Skrevet 18. januar 2012 #14 Skrevet 18. januar 2012 endelig min egen leilighet der vi kan bo å gjøre som vi vil! Ikke noe mer sleip huseier som driter i leietakerene sin, endelig lys på badet, endelig ikke naboer som røyker hasj til alle døgnets tider, endelig skap på kjøkkenet, endelig endelig endelig!! Er så stolt som har kommet meg inn nå jeg er 21 så det hadde jeg ikke trodd! HAPPY! http://www.finn.no/f...nnkode=32570450 Er bare så glad måtte dele det med dere =) Du er 21 og eier leilighet? Må si jeg er imponert! *klapp på skuldra* Du har spart mye, regner jeg med? Gratulerer så masse med herlig leilighet, kjempefin og lys!
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 18. januar 2012 #15 Skrevet 18. januar 2012 Gratulerer så mye med leilighet! :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #16 Skrevet 18. januar 2012 LOL! Dette er bare bullshit! Jeg kjenner en som har kjøpt den der! Et par med ett barn! Seriøst.. legge ut leilighet og late som du har kjøpt.. lavmål?
Cruella De Vil Skrevet 18. januar 2012 #17 Skrevet 18. januar 2012 Gratulerer med leilighet! Den så fin ut, og Lambertseter er et fint sted å bo.
Gjest Heartbroken Skrevet 18. januar 2012 #18 Skrevet 18. januar 2012 Oi den var fin! Har du kjøpt den helt alene? Hvordan klarte du det? (jobber du?) Gratulerer! Den var dritfin! også i 1 etasje da! kjenner en liten misunnelse her nå ;-) Snålt spørsmål! De fleste som stifter familie jobber vel? Er ikke NAV som forsørger alle småbarnsforeldre i Norges land:) Gratulerer til deg med ny leilighet! Den såg kjempefin ut, og du er både heldig og flink som har klart å komme unna leigemarkedet! Får håpe du og snuppa får det fint der
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #19 Skrevet 18. januar 2012 LOL! Dette er bare bullshit! Jeg kjenner en som har kjøpt den der! Et par med ett barn! Seriøst.. legge ut leilighet og late som du har kjøpt.. lavmål? Hva er problemet ditt? Du klarer ikke akkurat å skape blest over noe så tåpelig som det der, en påstand uten hold.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #21 Skrevet 18. januar 2012 hæ, løy HI?? Selvfølgelig ikke, det er bare en eller annen anonym som tror det er morsomt å plante rykter om det.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #22 Skrevet 18. januar 2012 Jeg sier bare at dette faktisk er piss.. det vet jeg 100%. Om dere trur meg eller ikke, er det samme. Men det er faktisk tilfelle.. snåle greier!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #23 Skrevet 18. januar 2012 Jeg sier bare at dette faktisk er piss.. det vet jeg 100%. Om dere trur meg eller ikke, er det samme. Men det er faktisk tilfelle.. snåle greier! Når du beskylder henne for å lyve så får du stå frem med nick og bevise dine påstander.
Løvinna30 Skrevet 18. januar 2012 #24 Skrevet 18. januar 2012 Jeg sier bare at dette faktisk er piss.. det vet jeg 100%. Om dere trur meg eller ikke, er det samme. Men det er faktisk tilfelle.. snåle greier! Jeg tror deg ...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #25 Skrevet 18. januar 2012 LOL! Dette er bare bullshit! Jeg kjenner en som har kjøpt den der! Et par med ett barn! Seriøst.. legge ut leilighet og late som du har kjøpt.. lavmål? Visst du i det hele tatt vil virke troverdig bør du iallefall stille med nick!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå