Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Spør for venninna mi. De har fra før ei som heter Emma Josefine.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Ville kuttet Amanda og gått for Sofie Louise (eller Lovise, som er enda penere) eller
FrøkenSprøken Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Spør for venninna mi. De har fra før ei som heter Emma Josefine. Personlig synes jeg dobbeltnavn er noe jåleri, og ville gått for bare Amanda. Men siden de allerede har ei datter med dobbeltnavn, tror jeg at jeg ville ha gått for Amanda Elise. Synes den varianten passet best sammen med storesøsters navn
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Oj, det var fryktelig tunge navn, alle alternativene....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Likte alle, men favoritten er nok Amanda Louise flotte sterke navn begge to!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Spør for venninna mi. De har fra før ei som heter Emma Josefine. Jeg har ei Amanda Emilie. Selvsagt kan det bli mye med to navn, men her ble vi i grunn ikke enige, derfor ble det to navn hehe.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 Det var jo veldig tunge navnekombinasjoner, håper de ikke har tenkt å bruke begge navnene i hverdagen? Syns alle tre navnekombinasjonene er for tunge til å klinge godt, spesielt om de i tillegg har langt etternavn (eller TO etternavn). Og om de uansett kun vil bruke Amanda, så er det jo ett fett hva navn nr 2 blir; de tre alternativene er uansett av samme "familie" syns jeg.
Moosh Skrevet 19. januar 2012 #9 Skrevet 19. januar 2012 Jeg tenker det er finest med enten det første eller det siste. Jeg syns det blir så tungvint å si dobbeltnavn der det første slutter med en vokal og det andre begynner med en vokal. Det blir liksom "amandalise"
Gjest Hercule Poirot Skrevet 19. januar 2012 #10 Skrevet 19. januar 2012 Oi... Det var tunge, voldsomme og jålete navn! Ville gått for Sofie Louise (helst Lovise), da snakker vi om et navn med styrke, men koblingen med Amanda blir så veik og jålete. 6 stavelser er dessuten veldig langt.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #11 Skrevet 19. januar 2012 Flotte navn alle tre - men alle er av samme "slaget", så vanskelig å si hvilket som er det peneste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå