Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Oppretter nytt emne ettersom det er noe feil med siden her, og får ikke svart som anonym i den opprinnelige tråden. Fikk nettopp følgende svar fra Kjededirektør for Barnas Hus Stormarked Norge Pål K. Kristensen: "Hei xxxxx, kunden er vår øverste sjef og vi tar din henvendelse svært alvorlig. Jeg kan forsikre deg om at vi vil finne ut av dette og rydde opp i saken umiddelbart. Takk for at du sendte oss mail om dette. Mvh Pål Kristensen. Sendt fra min iPhone" Sendte en tusen-takk-mail, og fikk igjen svar at de allerede jobber med saken, og om jeg kunne vært behjelpelig med damas navn, tlf og butikkens navn, ville det hjulpet veldig. Så HI i den andre tråden, vil du kanskje gi meg fornavnet ditt i hvertfall? Butikken var i Tromsø?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Oi det var raskt svart HI her. Skal prøv å sende deg privat mld om tlf nr o navn. Takker så mye!! Er litt nervøs dog *smile* men viktigste er at jeg får vogn! Og helst i en farge jeg ikke er så luta lei. Tenkte på det mens jeg tok oppvaske, faktisk så HJELPER vi jo butikken- til å bli bedre serviceytere. Kanskje de tjener mer på det på sikt.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 å vi var begge anonym. Tromsø er så lite,skriver jeg fornavnet mitt her vet hele nord-norge hvem jeg er . Skal sende dem en mail selv jeg!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Supert! Beklager at jeg kuppet saken din, men jeg ble så provosert, og syntes så synd i deg! Håper du vil være så grei å gi tilbakemelding når du får høre fra dem, det hadde vært morsomt å høre. Klem!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Har dere link til den andre tråden, ble litt nysgjerrig på hva dette gjelder?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php?/topic/143901982-hvorfor-kan-ikke-folk-bare-v%C3%A6re-%C3%A6rlige-har-jeg-lov-a-v%C3%A6re-misforn%C3%B8yd/
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #8 Skrevet 17. januar 2012 Tusen takk for hjelpa snille du, jeg føler stor lettelse over å ha kommet videre med det her. Var sikker på at jeg måtte ta til takke med den første vogna, men er ikke så sikker nå Skal absolutt oppdatere når jeg har fått svar! Klem til deg
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #9 Skrevet 17. januar 2012 Ikke tenk på det, men lov at du øver på å si fra! Mail og telefon er mye lettere enn ansikt til ansikt. Jeg var en gang som deg, men holder på å øve meg for tiden. Og er blitt flinkere ;-) Nå fikk jeg øvd meg enda mer, men neste gang er det din tur! Bare tenk på hvor irriterende det er å hele tiden godta sånne ting, som ikke er din feil, hvorfor skal du tape på alt, når det er de som gjør feil!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #10 Skrevet 17. januar 2012 Helt enig, det nytter tydeligvis ikke å bare være "snill pike" hele tiden. Når jeg tenker etter er det jo litt sprøtt å vente nesten to måneder på ei vogn uten noen form for forklaring eller noe. Hadde faktisk ikke tenkt dntanken engang før i kveld Får sikkert svar på mail i morgen, så blir det spennende å se.. Skal oppdatere så snart som mulig. *God natt og drøm riktig søtt*
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #11 Skrevet 17. januar 2012 God natt, drøm søtt, og lykke til ;-)
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 18. januar 2012 #12 Skrevet 18. januar 2012 Gikk det bra? Får du vogna HI?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #13 Skrevet 18. januar 2012 Har ikke fått noe svar enda fra "ledelsen," men skal ta å ringe dem på butikken snart. De har åpna klokka ti vet jeg. Så håper jeg å få lånevogn ihvertfall -HI
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #14 Skrevet 18. januar 2012 Jess da har jeg fått mail fra sjefen i Tromsø. Hei xxxxJ Jeg har prøvd å ringe deg et par ganger i dag uten hell, så jeg tenkte å komme med et forslag på løsning her ang. trillen du venter på. Hvis du vil tar du med deg den brune trillen på ferien hvis ikke den røde kommer på fredag, og så bytter vi til den røde når du kommer tilbake. Selvfølgelig skal vi ordne så du har vogn på turen din. Beklager så mye at ting har tatt så lang tid som det har gjort, det skal det normalt sett ikke gjøre. Gjerne ring meg så vi kan avtale hvordan du vil gjøre det. J Med vennlig hilsen xxxx Stormarkedsjef Barnas Hus Tromsø ------- Hurra, da blir det rød trille ihvertfall. Skal ringe dem nå
Gjest mela<3 Skrevet 18. januar 2012 #15 Skrevet 18. januar 2012 Så flott at det løste seg! Kos deg på tur:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #16 Skrevet 18. januar 2012 Jaa <3 Er glad for at det ordna seg. Synes det er greit å få det på plass. Så her blir det ihvertfall vår-trilling rundt omkring med rød snasen vogn, i stedet for dunkle mørke farger som vi har fått mer enn nok av her i nord nå Tusen takk alle som har hjelpt meg. Hurra! Et godt eksempel på god gammeldags forbrukermakt dette.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 18. januar 2012 #17 Skrevet 18. januar 2012 Så flott at du møtte ordentlig service når du kontaktet hovedkontoret. Det er aldri feil å si ifra når man ikke er fornøyd med noe! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå