Gå til innhold

Liv i magen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nope... Er i uke 21 nå og har ikke kjent noenting enda. Har morkaka forand da,så det er vel gunnen... Vil så gjerne kjenne noe snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent liv siden uke 12, det gjorde jeg sist også.

Jeg har foranliggende morkake, det hadde jeg jammen sist også.

Det er ikke før de suste ukene, 17-19 at jeg har kjent spark helt foran på magen, det har for det meste vært på sidene og nederst i magen.

Men jeg har kjent liv utenpå magen fra uke 17 også, veldig koselig å få små spark mot hånden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjenner! Og det er så gøy:) Små dult som også kan kjennes utenpå magen... helt nederst på magen:) Er i uke 17, har kjent det i en uke nå ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjenner det hver dag nå. Hver kveld, nesten hver morgen/formiddag, og ofte også litt i løpet av ettermiddagen. Tror jeg også allerede kjenner forskjell på hikke og spark. Synes å "kjenne igjen" hikkingen fra forrige sv skap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner bare bevegelser når jeg enten klemmer på magen med hendene eller når jeg ligger på magen. Har foranliggende morkake, snart 21 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20+5 og merket ikke noe før jeg var rundt uke18. Det føles som bobler i magen. Nesten som at du skal prumpe, men så er det ikke det. Veldig spesielt å merke dette. Det blir mer og mer og boblene forandrer seg litt også. Fikk to skikkelige spark for noen dager siden. Det var litt gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har visst en liten akrobat i magen!! Koselig og betryggende å kjenne spark og hikking!!!! Nå har jeg også merket at bevegelsene har et mønster, så det er litt artig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kjent spark de siste ukene, litt senere enn før, men nå ligger morkaken foran. Er oftes på høre side, nedenfor navlen. Akkurat nå kjenner jeg at h¤n bruker blæra som trampoline....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det masse aktivitet flere ganger om dagen :) Kjente det veldig tidlig denne gangen, de første tegnene kom rundt 12-13 uker. Kjent det tydelig siden 16 uker.

Litt overrasket for sist kjente jeg det først i uke 21. Men det var med førstemann og hadde morkaka foran. Denne gangen er morkaka plassert bak og jeg vet jo hva jeg skal kjenne etter :D

Koser meg veldig med alle sprell og spark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her varierer det veldig. Er 19+1 og flergangsfødende. Mener å ha kjent de små dunkene fra uke 15-16. Skulle allikevel ha tenkt meg å være 110% sikker på at det er babyen jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å kjenne sparkene ordentlig i uke 19. Er nå 20+5 og man kan tydelig se på magen hvor lillegull sparker :) Er så koselig! Selv om den lille er mest aktiv på natten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19 uker og førstegangs, og har kjent det helt sikkert den siste uken. Vært litt usikker fram til nå om det har vært luft eller bevegelse, men nå er det definitivt lille Tirill som romstrerer der inne ;) Kjenner mest om jeg har spist søtt eller drukket en kopp kaffe... så gøy!!!! Men ikke fått noen spark som har kjentes utenpå enda. Liksom bare et spark eller to, så gir hun seg, så jeg rekker ikke legge hånda på for å kjenne etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har vært sikker på at det var spark siden ca uke 17. Er nå i uke 23 og ser godt når mini turner :) Det er så kos. Ligge på ryggen og se magen hoppe. Hihi. Lurer på hva han driver med der inne :) Det varierer veldig fra dag til dag hvor aktiv han er, men jeg har kjent liv hver dag siden uke 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er det full fart i magen! I gÅr tror jeg det vÅr sparking og boksing med begge armer og bein pÅ en gang etter jeg hadde lagt meg :) Kjentes godt utenpÅ :D Begynner Å bli mer utholdende ogsÅ, sÅ hun hadde en fin turnøkt pÅ ca 10 min :)

 

Er 20+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uke 20 i morgen, og kjenner bobling og romstrering inni magen. Sist kjente jeg spark på utsiden i uke 16, men da lå ikke morkaka foran, slik den gjør nå. Så gleder meg til å dele opplevelsen med pappaen og sønnen min, regner med at det kommer utenpå magen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 23 og denne tassen er stuvill..

Allerde holder han meg våken om nettene med gymtimene sine.

Husker ikke når jeg begynte å kjenne det, men sånn rett før UL i uke 18-19.

Hikkingen er der også. Noe mer irriterende skal du lete lenge etter.

Husker det var det jeg mislikte mest med de to andre også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har faktisk først begynt å kjenne det i uke 21.

Det er herlig :-) Men synes ennå han er litt sjenert.

Det skal jeg nok ikke si for høyt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også til tider full fart. Har morkaken fora er n, så det demper nok litt, men fikk et ordentlig boks opp i magesekken her på jobb forleden, kvapp litt der jeg satt ;-) er i22+5 forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner dere alle liv i magen nå, eller?

 

Kjente første gang i v.15 :-) På utsiden i v.18 og far fikk seg en knock out av lillegutt :-) Er nå i v.24

Endret av juni2012 <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...