Gå til innhold

januarbaby ble julebarn :) min fødselshistorie :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Her kommer en veldig sein føds. historie.

jeg hadde termin i januar, men lille prins ville komme før i mamma's armer , og det var bare fantastisk. Jeg var så høygravid at nesten alle trodde at jg hadde tvillinger i magen hehe. den 18 desmeber tidlig om morran kjente jg noe rant ned i beina, kontaktet fødeavd, uten noe hjelp. fikk beskjed om å vente til noe mer. noe mer ble d ikke :) den 19 og den 20 desm var jeg ute på shopping og gikk hele tiden, mens jeg hadde mye mensmurringer, vondt i ryggen, nederst i magen, sovet veldig dårlig om natta. den 20 desm kl 12 om natta gikk fostervannet mens jeg satt på do :) kontaktet fødeavd, da måtte jeg komme med en gang. den 21 des, kl 11 på dagtid begynte kynner og rier skikkelig, til kl 16 hadde jeg 4 cm oppning, og til kl 20 hadde jeg full åppning. jeg var kjempe sliten og hadde fått full oppning uten noe smertestillende, ville klar meg uten, men til slutt måtte gi meg for jeg klarte ikke mer. fikk spinal( tror d heter spinal) på ryggen og det var kjempe deilig :) da kom lille nydelig prinsen med 3970 kg høyden 54 og rundt hode 37 kl 23:30 :)

Han var stor siden han ble født 3 uker før termin :)

baby ble tatt med vakum og jeg ble sydd en god del :( synes jeg hadde en slitsom fødsel, men resultatet er bare nydlig :)

brukte bringebærkapsler som hadde mye effekt fra uke 34. brukte faktisk forbredelsesolje også, men var ikke noe hjelp for jeg fikk mye rifter/ ble sydd en god del.

helt ubeskrivelg for nydelig det er å få barn og bli mamma :)

ønsker alle dere får lette føds. og lykke til videre jenter :)

klemmer fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer sa mye med prinsen:))!

Og ble litt misunnelig paa at han kom för tiden da;) Jeg har 3 uker igjen naa, og synes d hadde vaert helt greit hvis hun ville komme naa;) Noen raad kanskje?:))

Kos deg videre!

Skrevet

Gratulerer så mye,

har 2 uker til termin, De sier min kommer til og veie ca 3800, fikk du brukt noe i str 50? bare lurer på om det er noe vits og ta med klær i den str eller om jeg skal ta med 56

Skrevet

Gratulerer m prinsen:)

Skrevet

Gratulerer så mye,

har 2 uker til termin, De sier min kommer til og veie ca 3800, fikk du brukt noe i str 50? bare lurer på om det er noe vits og ta med klær i den str eller om jeg skal ta med 56

Hei M+M+baby2012 :)

Jeg bruker ikke klær i str 50, prinsen er stor og str 50 for liten for han :) han var jo ca 4 kg da han ble født. Kansje du kan ta med deg klær i str 56 synes jeg :)

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer sa mye med prinsen:))!

Og ble litt misunnelig paa at han kom för tiden da;) Jeg har 3 uker igjen naa, og synes d hadde vaert helt greit hvis hun ville komme naa;) Noen raad kanskje? :))

Kos deg videre!

Hei vennen :)

babyer kommer når de er klare :) så kos deg med sv.skapet, du har ikke så lenge igjen. Tro meg du kommer til å savne ¨å være gravid slik som jeg savner :)

jeg kan gi deg en god råd og det er å være i aktivitet samtidig slappe av. gå masse turer og når du kommer deg hjem maser deg forsiktig med lit olje nederst i magen og slapp av og pust med magen :) dette er veldig sun både for deg din bebis :)

masse lykke til !

Skrevet

Gratulerer m prinsen:)

takk vennen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...