Gå til innhold

Noen av jentene her som har fridd? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo skuddår i år..da har vi jo "lov"!;) Bare nyskjerrige om noen andre her har gjort det..evt.tenker å gjøre det!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

inspiret av hotel cæsar? :P

Skrevet

yepp. Og fikk et ja i 2007. Det var ikek skuddår.

Skrevet

Ja, fridde til samboeren min påsken 2010. Jeg hadde pakket ringene ned i ett påskeegg:)

Skrevet

Jeg fridde til samboeren. Egentlig pga at han hadde fridd til meg en gang før, så gikk vi fra hverandre. Når vi så ble sammen igjen så fridde jeg til han. Hadde kjøpt ringer og gravert inn med dato.

Jeg gjorde det litt tradisjonelt med god mat, masse lys, romantisk stemning osv. Vi satt på gulvet og jeg satte meg på kne med ringene oppi esken. Han sa ja og vi gifter oss neste år :)

Skrevet

Selv om skuddårsdagen som damenes anledning til å fri kan bli sett på som gammeldags og likestillingshemmende, er det likevel en slags sjarm ved å følge tradisjonen. Sats på det!

Skrevet

Siden jeg ikke følger med på Hotel Cæsar, så vet jeg ikke hva de har gjort i det siste!:P

Men jeg har tenkt på dette lenge.. Selv om jeg alltid har drømt om å bli fridd til da!;) Men samtitidlig så hadde det jo vært gøy å gjort noe "utenom det vanlige" :) Men vet liksom ikke heeelt hvordan jeg skal gjøre det.

Samboeren jobber jo på sjøen, og han har alltid sagt at februar i 2012 skal han være borte..liksom litt for å tærge meg:p Men nå har det seg slik at han blir hjemme i februar.. Han tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det, så derfor hadde det kanskje vært ekstra gøy å overraske han! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...