LilleTrille92+maispire Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Hvordan er dette med barnetrygd? Jeg bor med barnefar, får vi fortsatt barnetrygd? Hvordan regnes dette ut, og når begynner man å få det?
Mia2011 Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Barnetrygd er en stønad som gis for alle barn under 18 år som er bosatt i Norge. Barnetrygden skal bidra til å dekke utgifter ved å ha barn. Dersom du er enslig forsørger, kan du få barnetrygd for ett barn mer enn det du faktisk bor sammen med (utvidet barnetrygd). http://www.nav.no/Familie/Barnetrygd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå