Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Har ei jente på 2 år som driver å trykker med begge henda hardt mot bleien og inn mot underlivet....tar skikkelig i, tenkte kanskje hun ville bæsje, men da gjør hun jo ikke slik................................. hva skal jeg si til henne...ikke gjøre slik?:S
Gjest Heartbroken Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Hvorfor skal hun ikke gjøre slik da?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 det ser jo nesten ut som det er vondt:S
Gjest Heartbroken Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Hvis det er vondt, skjønner hun det nok av seg selv tror ikke du trenger å bekymre deg. Kanskje hun rett og slett syns det er godt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå