Gå til innhold

stonz......

Anbefalte innlegg

Skrevet

"alle" snakket så varmt om Stonz for en stund siden så jeg kjøpte, men jeg ser virkelig ikke nytten i dem til en 1,5 åring..........

hvordan bruker dere dem?er det ikke vondt for dem når dem går på steiner/is som det er nå?

Er de virkelig vanntette??

hva kan man eventuelt ta for dem om man selger?jeg har aldri prøvd dem på jenta vår engang:P bestilte over nett.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde bare brukt de på baby som ikke gikk selv. Kjekt å ha på når man skal inn/ut av bil, sitte i vogn osv. Men hadde aldri latt barnet gå med bare Stonz; ikke får de noen som helst form for støtte til føttene (noe som er kjempeviktig når barna lærer seg å gå/løpe osv), det kan være vondt pga steiner osv, og om de tråkker på f eks et glasskår så kan de jo skade seg skikkelig... Det at de kan brukes i årevis er bare noe produsenten sier for å lure folk til å kjøpe.

Skrevet

kjøpte til jenta vår pga det var noe alle sa man måtte ha!!

hun er 10 mnd og brukt dem kanskje 5 ganger?

bruker bare ullsokker i vognposen så bruker dem bare når vi kjører bil.. noe som ikke er så ofte....

Skrevet

okei, ja jeg ble vist også _lurt_står jo man kan bruke dem i maaaange år...men de er jo egentlig bare vanlige "fotposer"...jaja får selge dem da:)

Skrevet

Jeg har brukt de masse, men på baby som ikke kan gå. Er jo som vanlige fotposer, bare med kule design ;) Skjønner godt du har hatt lite bruk for dem til så stort barn.

Skrevet

Har brukt de masse, men til en baby som bare kryper da..

kjekt å ha ute når de kryper :)

Skrevet

min fikk sine rundt den tiden han lærte å gå, dette var på høsten. han brukte de hele høsten og hele vinteren frem til det var joggesko tid. Funket finfint. de er ikke vanntette, men vannavstøtende så ikke erstatning for støvler. Hørte aldri noe klaging på at det var vondt å gå. de er nå for små og jeg har ikke kommet så langt som å kjøpe nye, men har tenkt å gjøre det da det er vanskelig å finne gode sko til guttungen som han får ullsokker i pga høy rist og bred fot, han er 2 1/2 nå. Er ikke de skoa jeg sender ham på skogtur med, men i vanlig lek ute er de supre synes jeg

Skrevet

bruker bare stonz på jenta mi på 18 måneder. men nå er det masse snø her vi bor. er mer stødig og varmere enn tunge vintersko på en liten frøken. vi tar de under dressen, så sitter de godt på. brukes også når hun sover i vogna.

men vi bor på bygda, så her er det ganske rent på gaten, uten glass-skår og slikt.

de er vann- og vindtette, og sitter bedre på enn vanlige fotposer. vi bruker tilhørende fleece-innerfor, så da er de gode og varme.

Skrevet

Et tips er å for eksempel ha sandaler eller småsko inni stonzene. Da får de støtte, samtidig som det er lettere å gå med dem, og beina holdes varme. Det gjør jeg med min ettåring som nettopp har lært seg å gå. Gidder ikke kjøpe dyre vintersko nå som vinteren snart er over, og da er stonz med småsko inni helt supert!

Skrevet

Et tips er å for eksempel ha sandaler eller småsko inni stonzene. Da får de støtte, samtidig som det er lettere å gå med dem, og beina holdes varme. Det gjør jeg med min ettåring som nettopp har lært seg å gå. Gidder ikke kjøpe dyre vintersko nå som vinteren snart er over, og da er stonz med småsko inni helt supert!

Ikke så dyrt med vintersko på Barnas Hus nå, Reflex softshell vintersko 149,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...