Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Guttungen har bursdag om 3 uker, og vi har lyst til å ordne en liten bursdagsfeiring, sånn på tampen.. hvor vi inviterer par fra bhg (vi bor i en liten leilighet og har ikke plass til alle..). Så vi har invitert 2stk fra bhg som han leker mest med... Men har dårlig samvittighet for de andre på avdelingen..og jeg tror en eller to overhørte at jeg nevnte det for ene på avdelingen (prøvde å oppmuntre ene gutten som da hadde hatt noe oppstuss med et annet barn og nevnte at det ville være koselig om han kom på besøk og da ble bursdagen nevnt...) er en eller to til som ville gjerne ha invitert, men leiligheten er så liten at det vil ikke bli spesiell med plass for barna å leke, ... Siden dette er på tampen så er det heller ikke noe lokale i nærheten å leie og vi er ikke spes intr i å ha en mac donalds bursdag, men noe lite og søtt hjemme... Burde jeg ha dårlig samvittighet?? Burde jeg invitere alle eller er det greit med bare de to?? Neste år ten kte jeg å være føre var og leie et lokale eller ta det på lekeland el.l.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Har valgt å ha bursdagene ute som regel vi, da er det plass til alle. I år har vi leid gymsalen på skolen (kostet under 200 kr) og skal ha aktivitetsbursdag. Jeg hadde ikke klart å ekskludere noen i gruppen, da hadde jeg heller valgt å bare ha familieselskap. Dere trenger ikke ha sitteplass til alle, ungene spiser mer enn gjerne på gulvet og har bursdagspiknik...
3småtroll♥ Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Så lenge du bare har invitert 2 stk så har jo de færreste blitt bedt. Hadde du gjort omvendt hadde det blitt helt feil! Jeg syns ikke at du skal ha dårlig samvittighet for dette- du inviterer så mange du selv har lyst til. Men jeg er også enig i at barn ikke er sære på sitteplasser da Vi hadde bursdagfeiring for snuppa vår her om dagen. Da var de 20 stk som satt rundt om kring. Hadde pølser og muffins som ikke krever å sitte ved bordet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå